مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، پارس جنوبی گلوگاه توسعه صنعت گاز کشور خواند و گفت: تمام ارکان نظام به این منطقه عنایت خاصی دارند که به‌دلیل ویژگی‌های آن است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجید چگنی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در جریان سفر دو روزه به عسلویه در جمع کارکنان شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، بیان کرد: پارس جنوبی گلوگاه توسعه صنعت گاز کشور است و هیچ‌کس نمی‌تواند آن را انکار کند، در سطح ملی هم همیشه مسئولان تراز اول کشور مسائل اینجا را پیگیری می‌کردند و اکنون هم این‌گونه است. چه مجلس و چه شورای امنیت ملی و تمام ارکان نظام به این منطقه عنایت خاصی دارند که به‌دلیل ویژگی‌ها و شرایط خاصی است که در پارس جنوبی حاکم است.

او سرمایه‌گذاری انجام‌شده را در پارس جنوبی ۸۰ میلیارد دلار اعلام کرد و افزود: کشور به گاز طبیعی وابسته است و پارس جنوبی محور انرژی کشور است.

معاون وزیر نفت در امور گاز خطاب به کارکنان پارس جنوبی گفت: اگر این انرژی که فراهم می‌کنید نباشد، همه‌چیز به هم می‌ریزد. به همین دلیل است که شما تأثیرگذار هستید، یعنی در همه ارکان این مملکت تأثیرگذارید.


بیشتر بخوانید


چگنی با ابراز امیدواری برای حل مشکلات موجود، عنوان کرد: اگر چالشی باشد ما وظیفه داریم کمک کنیم حداقل این دغدغه‌ها برطرف شود و محوریت کار ما این است. نباید فراموش کنیم کسی که در خط مقدم جبهه اقتصادی تلاش می‌کند شما هستید و کارتان بسیار ارزشمند است، مسئولان کشور هم همه باید تلاش کنند مشکلات شما برطرف شود. امیدواریم ما هم در حد خودمان بتوانیم کمک کنیم و ان‌شاءالله شرایط بهتر شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.