صبح امروز در فضای مجازی تصویری مبنی بر خودسوزی یک تن جلوی بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید منصور موسوی مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه وبویراحمد در واکنش به انتشار این عکس مبنی بر خودسوزی یک تن مقابل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد ضمن تایید این حادثه گفت: یکی از ایثارگران صبح امروز سه شنبه ساعت حدود ۹ به بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کرد و مستقیم به پشت بام ساختمان اداره رفت تا خود را از پشت بام به پایین بیندازد.
 
موسوی بیان کرد: همکاران متوجه او می‌شوند و با صحبت کردن، او را آرام و از انجام این کار منصرف کردند و وقتی که مشکل او را جویا شدند عنوان کرد که مشکلش بیکاری است.
 
او افزود: همکاران به او قول می‌دهند که مشکلش برطرف می شود و او با رضایت کامل این اداره کل را ترک کرد.
 
مدیرکل بنیاد شهید استان اضافه کرد: این فرد پس از خروج از محوطه ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدایت حراست بنیاد بدرقه شد،و بعد از چند دقیقه در بیرون از فضای بنیاد شهید و مقابل درب اصلی بنیاد خودسوزی کرد که متأسفانه در پی این اقدام دچار سوختگی شدید می‌شود.
 
 
او افزود: این شخص ایثارگر به‌ سرعت به بیمارستان منتقل شده است و در حال حاضر اقدامات درمانی برای او در حال اجراست که امیدواریم شاهد بهبود و سلامتی او باشیم.
 
گفتنی است قاضی زاده هاشمی، معاون رئیسی جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در پی بروز این حادثه دستور ویژه‌ای را به منظور پیگیری سریع این موضوع صادر و نماینده ویژه‌ای نیز به این منظور به استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شده است.
 
 
سید علی احمد زاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی خودسوزی یکی از فرزندان شهدا در این استان دستور رسیدگی دقیق موضوع و برخورد با خاطیان و سهل انگاران را صادر کرد.
 
او ضمن ابراز نگرانی و ناراحتی از موضوع پیش آمده، افزود: فرزندان شهدا میراث ارزشمندی برای نظام و انقلاب هستند و صیانت از آن ها دفاع از آرمان های شهدا و انقلاب است.
 
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار آسیب‌شناسی و بررسی دقیق و در اسرع وقت در مورد دلایل این خودسوزی‌ شد.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: پس از بررسی دقیق موضوع، در صورت بی توجهی به خانواده شهدا و ایثارگران با مقصران برخورد خواهد شد.
 
او به مسئولان بنیاد شهید استان به صورت جدی تذکر داد و بیان کرد: بی توجهی به مطالبات و خواسته های خانواده شهدا به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار ورود اداره کل بازرسی استان و دادستان مرکز استان و دیگر نهادهای مربوطه به قید فوریت در این خصوص شد و بیان کرد: این مهم باید در اولویت بررسی باشد و نتیجه بررسی در اسرع وقت به استاندار گزارش شود.
انتهای پيام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۸ مهر ۱۴۰۰
مگه میشه فرزند شهید این کار رو بکنه با درصدهای زیر ۱۰ پزشکی پذیرفته میشن وام مسکن بلا عوض دارن