برخی مدیران خراسان رضوی روز سه‌شنبه در سامانه سامد پاسخگوی خواست‌ها و شکایات مردم شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصغر ادبی معاون ارتباطات مردمی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: بر اساس برنامه مشخص شده، مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ادارات کل اوقاف و امور خیریه، راه و شهرسازی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان امروز از طریق سامانه سامد به تماس‌های تلفنی مردم پاسخ گفتند.

او با اشاره به بیش از ۵۰ تماس تلفنی در این ارتباط افزود: از مهمترین موضوعات مطرح شده در این تماس‌ها می‌توان به راهنمایی برای اجاره اراضی اوقاف، مرمت مقبره امامزاده سیدقاسم شهرستان جوین، درخواست تسهیلات ساخت مسکن، واگذاری زمین و مسکن، مشکلات مسکن مهر، رفع ترافیک دوراهی شهرک صنعتی در منزل آباد، برخی اسناد اختلافی با شهرداری‌ها، راهنمایی برای فروش اراضی واقع در حریم آثار تاریخی، سرمایه گذاری و احیای مکان‌های تاریخی و رسیدگی به پروژه‌های ناتمام اشاره کرد.

معاون ارتباطات مردمی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۳۵ مدیر ارشد استان از جمله استاندار و معاونان وی، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و شهرداران مراکز شهرستان‌ها و ۳۴ نفر از معاونان ادارات کل استان با حضور در سامانه سامد به صورت بر خط پاسخگوی مشکلات مردم شده‌اند.

ادبی بیان کرد: در این مدت ۸۵۴ تماس شامل بیش از چهار هزار دقیقه مکالمه انجام شده و ۷۲۹ مورد از درخواست‌های مردم برای پیگیری و حل مشکلات در سامانه ثبت شده و ۱۲۵ مورد نیز همزمان پس از تماس تلفنی رفع مشکل و مشاوره شده است.

او تصریح کرد: پاسخگویی مدیران به مطالبات مردم در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با عنوان "سامد" از سال ۹۶ در خراسان رضوی طراحی و راه‌اندازی شده که تاکنون در بسیاری از موارد بازتاب مثبت در امیدآفرینی، افزایش اعتماد عمومی به کارگزاران دولت و کاهش تنش‌های اجتماعی در کشور به ویژه در خراسان رضوی به همراه داشته است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.