سردار معروفی مطرح کرد؛

رونمایی از ۳ قرارگاه در شرق و جنوب کرمان/ تشریح فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های ۸ گانه

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بسیج در عرصه‌های ۸ گانه از جمله فرهنگی، اقتصادی ، اصول دین و سلسله مراتب وصل به خدا انجام وظیفه می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در مراسم همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ثارالله استان کرمان که با حضور سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد، با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) گفت: امام (ره) بسیج را با تاسی به پیامبر (ص) و امام علی (ع) پایه گذاری کردند و امروز حضور بسیج را در جای جای جهان می‌بینیم ، این نهاد در ویروس کرونا نقش موثری ایفا کرد، بسیج یک نیروی نظامی نیست؛ بلکه فرهنگ و آرمان است.

سردار معروفی بیان کرد: بسیج خانه انقلاب و ستون و تگیه گاه دغدغه‌مندان ملتمان است و روش و منش و عرصه‌های بسیج از سوی نائب امام زمان (عج) ترسیم و بر ما ابلاغ شد و فرمانده کل سپاه همه تلاش خود را برای پیشبرد آن به کار می گیرد.

او با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های ۸ گانه از جمله فرهنگی، اقتصادی، تعلیم و تربیت اجتماعی و ... با اصول دین و سلسله مراتب وصل به خدا انجام وظیفه می‌کند، بیان کرد: ویژگی‌های بسیجی این زمان، ویژگی‌های بسیجیان دفاع مقدس است و آن‌ها برای امیدآفرینی مجاهدت می‌کنند و ایمان، بصیرت، ولایت مداری، مردم داری و اخلاص در وجودشان موج می‌زند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بسیج استان کرمان افتخار دارند در پایگاه‌های مقاومت محلات، اقشار، شورا‌های مقاومت و گردان‌های بسیج در همه عرصه‌های ابلاغی برای اجرای برنامه‌ها تلاش می‌کنند.

او با اشاره به همکاری بسیجیان برای ریشه کنی ویروس کرونا با حوزه سلامت به کمک‌های مومنانه برای رفع مشکلات مردم سخن گفت و افزود: بسیجیان در حوزه فرهنگی نیز تلاش می‌کنند و در جنگ نرم روانی و فضای ملتهب مجازی همه گردان‌های سایبری فعال هستند و نبرد می‌کنند.

سردار معروفی گفت: در انتخابات بسیجیان رزم کردند و جهاد تبیین کردند.

او ادامه داد: در حوزه اقتصاد مقاومتی بسیجیان برای برون رفت از اقتصاد و با همکاری نهاد‌های مختلف تلاش می‌کنند و در حوزه امنیت گشت‌های رضویون به کمک نیرو‌های امنیتی آمدند به طوری که در زمان انتخابات حتی ترقه‌ای شلیک نشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان فعالیت در حوزه تعلیم و تربیت را از دیگر کار‌های بسبجیان عنوان کرد و افزود: ۳ کار فرهنگی را که رهبری تایید کردند نظام تربیتی صالحین، گروه‌های جهادی و حرکت راهیان نور را انجام دادند.

او بیان داشت: راهیان مکتب حاج قاسم به فرمان فرمانده کل سپاه در هفته بسیج ساری و جاری و به سراسر کشور ارسال می‌شود.

سردار معروفی از احیای بین ۳۰ تا ۳۵ درصد پیشرفت پایگاه بسیج برای پیشبرد اهداف اسلامی خبر داد و گفت: جای بسیج در مسجد است.

او تصریح کرد: امروز ما رونمایی از ۳ قرارگاه داریم که ۲ قرارگاه سخت افزاری در شرق و جنوب است و هدف این است که همه محرومیت زدایی را از یک کانال و رعایت عدالت مدیریت شود و  راه اندازی را خود برعهده می‌گیرم تا سامان گیرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: قرارگاه ۳ براساس بیانیه گام دوم است و ما قرارگاهی را ذیل مجمع عمومی استان تعریف کردیم و از همه نخبگان استفاده می‌کنیم تا بتوانیم بیانیه گام دوم انقلاب را عملیاتی کنیم؛ که امروز رونمایی می‌کنیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار