رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت: نمایشگاه هنر‌های تجسمی در هنرکده باران دهدشت افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید ایرج کاظمی جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت: این نمایشگاه با همکاری انجمن هنر‌های تجسمی شهرستان در فرهنگ سرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه واقع در کوی آزادگان دهدشت برگزار شد.

کاظمی جو افزود: در این نمایشگاه که با حضور جمعی از هنر دوستان ره اندازی شد هنرمندان تجسمی شهرستان آثار خود را به نمایش گذاشتند.

او اضافه کرد: مسئولان، ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌ها برای حمایت از این هنرمندان و تشویق و ترغیب آنان به خلق آثار هنری آثارشان را خریداری کنند.

بهزاد آبروان مسئول هنرکده باران و رئیس انجمن هنر‌های تجسمی کهگیلویه گفت: ۵۰ اثر از هنرجویان این آموزشگاه توسط خود هنرجویان مشخص و در این مکان به نمایش گذاشته شد.

آبروان افزود: در این نمایشگاه که تا ۲۹ مهرماه هر روز پذیرای علاقه‌مندان به هنر‌های تجسمی خواهد بود، ۲۰ هنرمند آثار خود را به نمایش گذاشتند.

او با بیان اینکه این چهارمین نمایشگاه برگزار شده از آثار هنرمندان در هنرکده باران است اضافه کرد: با هدف ترغیب و تشویق هنرمندان، سالانه یا هر دو سال یک بار آثار هنرمندان آموزشگاه در نمایشگاهی، در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. 

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.