سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره مسابقه تیم خود مقابل پدیده مشهد توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل پدیده مشهد اظهار کرد: فکر می‌کنم با فوتبالی که همه مشاهده کردیم، از همه لحاظ تیم ما برتر بود؛ از مالکیت توپ گرفته تا موقعیت سازی، تیم برتر میدان بودیم و بازی دست ما بود.

او افزود: بازی به شکلی جلو می‌رفت که ما علاقه داشتیم، اما در یک سوم هجومی و خط حمله، درست عمل نکردیم که در بازی اول آن استرس طبیعی است و شاید هم کمی ناهماهنگی داشتیم.

خطیبی ادامه داد: از شکل بازی تیم خود راضی هستم، اما در ضربات آخر مشکل داشتیم که در بازی اول، برای همه سخت است. باید محتاط بازی کرد و با اینکه دوست نداشتیم شکست بخوریم، اما از نظر فنی تیم برتر میدان بودیم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره تیم پدیده گفت: من در فوتبال خراسان بودم و می‌دانم اینجا پتانسیل خوبی دارد. ما هم مثل تیم مقابل، سه چهار بازیکن داشتیم که کارت بازی آن‌ها به دلیل مشکل اداری صادر نشد. ما هم این مشکل‌ها را داشتیم. این استادیوم به این زیبایی که البته کیفیت چمن خوبی نداشت، باید تیم قدرتمندی هم داشته باشد. امیدوارم مسئولان بتوانند مشکلات را حل کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار