شرکت فولاد تاراز چهارمحال و بختیاری برای سومین سال متوالی به عنوان واحد نمونه کیفیت استاندارد معرفی شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  محمد رضا جعفرآقایی مدیر عامل شرکت فولاد تاراز ضمن تبریک هفته استاندارد بیان کرد: از استراتژی‌های مهم شرکت، توجه به تولید محصولات با کیفیت در تراز استاندار‌های جهانی و متمایز با سایر رقبا است که این مهم با پشتوانه پرسنل متخصص و پرتلاشمان و اعمال استاندارد‌های سختگیرانه محقق گردیده و موجب شد تا محصول با کیفیتی روانه بازار گردد که رضایت مشتری و خوشنامی در بازار ورق گالوانیزه کشور را به ارمغان آورده است.

مجید نظری معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری عملکرد شرکت فولاد تاراز در استان را در شرایط تحریم، شیوع کرونا و سایر تنگنا‌های اقتصادی ستودنی دانست و گفت: اینکه این واحد بر این مشکلات غلبه کرده و توانسته در جایگاه رفیعی قرار گیرد نشان از مدیریت شایسته و هنرمندانه این مجموعه دارد.


بیشتر بخوانید


او افزود: بی‌شک عملکرد مطابق استاندارد موضوع مهمی است که در این شرکت به خوبی رعایت شده و امید است همواره شاهد موفقیت‌های این شرکت باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در عرصه تولید و صنعت کار کردن بسیار سخت است و همدلی و هنر این است که در این فضا بتوان بهترین عملکرد را ارائه داد، گفت: شرکت فولاد تاراز نمونه عینی این همراهی و هم‌افزایی و عملکرد هنرمندانه است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار