امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر گفت: وحدت، انسجام و همدلی مهمترین نیاز امروز مسلمانان و عامل رشد، ترقی و پیشرفت همه‌جانبه کشور‌های اسلامی خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مولوی عبدالصمد کریم‌زایی امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر با تاکید بر اینکه وحدت و همدلی بین مسلمانان باعث ناامیدی و عقب‌نشینی دشمنان از اهداف شومشان علیه امت اسلامی می‌شود اظهارداشت: هفته وحدت نماد گره خوردن و تحکیم پیوند مسلمانان با یکدیگر است و بزرگداشت آن توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی افزود: رسول گرامی اسلام (ص) واقف بود که اگر بین مسلمانان وحدت و انسجام اسلامی باشد آن‌ها در عرصه‌های مختلف پیروز می‌شوند همانگونه که در طول تاریخ شاهد بودیم دامن‌زدن به اختلاف‌ها و ایجاد تفرقه و چنددستگی منجر به شکست مسلمانان در برابر دشمنان شده است.

امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان اسلام متوجه شدند اگر بین مسلمانان وحدت شکل گیرد استکبار و صهیونیست با مشکل مواجه خواهند شد بنابراین با خرج هزینه‌های هنگفت سعی کردند بین شیعه و سنی تفرقه و اختلاف بیندازند.

  ۱۲ربیع الاول به روایت برادران اهل سنت و هفدهم ربیع‌الاول به روایت اهل تشیع روز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار