تفاهم نامه همکاری بین شرکت توزیع نیروی برق استان با اداره کل فنی و حرفه‌ای ایلام به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، تفاهم نامه همکاری بین شرکت توزیع نیروی برق استان با اداره کل فنی و حرفه‌ای ایلام ، در راستای ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌‎ای و توانمندسازی نیرو‌های عملیاتی متناسب با نیاز‌ها و پیشرفت‌های صنعت برق، بین هادی شیرخانی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیریت شرکت توزیع برق استان و علی رشیدی مدیرکل فنی و حرفه‌ای ایلام به امضا رسید.

در این نشست هادی شیرخانی بر اهمیت آموزش در افزایش ضریب اطمینان سلامت همکاران شرکت برق تاکید کرد و گفت: آموزش باعث افزایش بهره‌وری شغلی، سودآوری مجموعه و از همه مهم‌تر افزایش کیفیت زندگی کاری نیروی انسانی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با تاکید بر اینکه دوره‌های آموزشی تضمین کننده رشد و بهره‌وری صنعت برق است، افزود: مهم‌ترین حلقه‌ی توسعه در صنعت برق بکارگیری نیرو‌های انسانی کارآمد، زبده و با مهارت بالا است. البته بُعد مهم دیگر این موضوع تضمین جان همکاران شرکت است چرا که صنعت برق، صنعتی پیچیده با مخاطرات جانی است و از آنجایی‌که فنی و حرفه‌ای یکی از برترین‌های حوزه آموزش است این تفاهم نامه آموزشی با این رویکرد بسته می‌شود.

شیرخانی با اشاره به اینکه آموزش قابلیت افزایش سرعت انتقال دانش به محیط کار را دارد، بیان کرد: آموزش، تبدیل دانش نظری به دانش عملی و به حداقل رساندن هزینه مالی و زمانی و نیروی انسانی است که یکی از اثربخش‌ترین روش‌ها در صنعت برق، آموزش همکاران است.

تعامل و توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، تربیت نیرو‌های متخصص در راستای اهداف و ماموریت‌های صنعت برق، ارتقای مهارت‌های شغلی، توسعه استفاده از تجهیزات نوین تولید انرژی در مقیاس کوچک (پنل‌های خورشیدی) در جهت استفاده بهینه از انرژی نو، استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات آموزشی و همچنین بسط و توسعه همکاری علمی و آموزشی از اهداف دیگر انعقاد این تفاهم نامه است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.