حجت الاسلام هرمز گفت: یکی از اهداف مهم کمیته امداد در اجرای طرح فرهنگی ۳۱۳، توجه بیشتر امداد به نهاد خانواده و هموار سازی مسیر‌های موفقیت فرزندان دارای استعداد درخشان درون این خانواده‌ها است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت الاسلام هرمز، مدیرکل فرهنگی تربیتی کمیته امداد در سفر به استان ایلام و در گردهمایی مجریان طرح فرهنگی، آموزشی ۳۱۳ که در محل هتل زاگرس ایلام برگزار شد، گفت: یکی از اهداف مهم کمیته امداد در اجرای این طرح توجه بیشتر امداد به نهاد خانواده، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و خصوصا هموار سازی مسیر‌های موفقیت فرزندان دارای استعداد درخشان درون این خانواده‌ها است.

حجت الاسلام هرمز با اشاره به اینکه کمیته امداد در زمینه‌های فرهنگی برنامه‌های گوناگون دارد بیان کرد:۳۱۳ از طرح‌هایی است که امداد هشت ماه برای طراحی و اجرای آن برنامه ریزی کرده و امروزه به مرحله اجرایی در چند استان از جمله استان ایلام رسیده است.

او افزود: به دلیل موفقیت‌های استان ایلام در اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی برای خانواده ها، این استان را به عنوان پایلوت در اجرای مقدماتی این طرح انتخاب کردیم و خوشبختانه تاکنون استقبال از طرح ۳۱۳ مطلوب بوده.

او با توجه به اینکه برخی دستگاه‌ها در اجرای این طرح کمیته امداد را همراهی خواهند کرد افزود: در این مأموریت سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه‌های علمیه همکاری تنگاتنگی با کمیته امداد خواهند داشت.

او بیان کرد: با توجه به اینکه در دوران کرونا ارتباط چهره به چهره با خانواده‌ها محدود شده است در تلاش هستیم با اجرای این طرح ارتباط با خانواده‌ها در راستای فرهنگ سازی تقویت شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.