فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با خانواده شهدا گفت: هر چه داریم از شهداست عزت، امنیت و آبرویمان.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با خانواده شهدا گفت: به فرموده فرمانده معظم کل قوا "نباید فراموش کنیم شهدا و خانواده‌های این بزرگواران را" تا حدی که امکان داشته باشد باید به دیدار این خانواده‌های عزیز رفت.

او با تأکید بر اینکه تا آنجا که ممکن است باید تلاش کنیم یاد و خاطر شهدا، ایثارگران و جانبازان و راهی که آنان ادامه می‌دهند، زنده بماند، افزود: ما به دیدار این عزیزان می‌رویم و سلام حضرت آقا را خدمت شان ابلاغ می‌کنیم که همگی از این موضوع خوشحال می‌شوند و برای سلامتی و تندرستی ایشان دعای خیر دارند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: با توجه به اینکه مسیر سبز شهدا هم طولانی و هم نورانی است باید برای عبور از این مسیر و رسیدن به درجه رفیع شهادت، صبر، بردباری و از جانفشانی داشت که از ویژگی‌های بارز شهدا و ایثارگران هم است.

سردار اشتری اظهار داشت: نباید فراموش کرد امنیت امروز میهن عزیزمان را مدیون ایثارگری‌های شهدای گرانقدر و خانواده‌های این عزیزان هستیم.

این مقام ارشد انتظامی افزود: شهدا بهترین پاداش را با رسیدن به قله انسانیت کسب کردند، بایستی راه و روش آنان همواره در تمام مراحل مختلف زندگی سرلوحه امور خود قرار داده و برای حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

فرمانده ناجا تأکید کرد: شهدا با جانفشانی و ایثارگری مسیر زندگی خود را انتخاب کردند و توانستند پرچم هدایت را برافراشته نگه دارند، آنان دِین بزرگی بر گردن ما داشته و امنیت امروز را مدیون آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار