یک شرکت تجاری - تبلیغاتی به عنوان کارگزار جدید استقلال معرفی شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از باشگاه استقلال، یک شرکت تجاری - تبلیغاتی به عنوان کارگزار جدید تیم فوتبال استقلال انتخاب و معرفی شد. طبق قرارداد استقلال با این کارگزار، کف تعهد کارگزار در این فصل ۵۰۰ میلیارد تومان و در صورت افزایش درآمد کارگزار، آبی پوشان از این درآمد‌ها هم سهم بالایی خواهد برد.

۱۵۰ میلیارد تومان از تعهد کارگزار مربوط به تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی استقلال است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی مرادی
۱۵:۰۰ ۲۸ مهر ۱۴۰۰
این شرکت کلا ارزشش یک میلیارد تومان است ، مهدی عابدین ریحان فیلم و علی لهراسبی خواننده میخواهند اسپانسر استقلال باشند ؟ بوی بدی می آید ، بوی بدهی های سنگین مثل فتح ، پاس ، استیل آذین ، تراکتور