شاملو گفت: در همه روستا‌های ۲۰ خانوار که آمادگی مشارکت و همکاری داشته باشند فعال خواهیم بود.

شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور انقلاب اسلامی کشور در حاشیه افتتاح طرح هادی روستای دهنو خنداب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در اجرای طرح‌های هادی محدودیت خاصی نداریم.

شاملو افزود: همه روستای ۲۰ خانوار که مردم، شورا و دهیاری روستا آمادگی مشارکت و همکاری داشته باشند انشاالله مادر آن‌ها فعال خواهیم بود.

او اضافه کرد: البته این فعالیت‌ها متناسب با اعتباراتی است که در هر سال در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مصوب میشود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور انقلاب اسلامی کشور بیان کرد: بهسازی روستا‌ها و اجرای طرح‌های هادی از فعالیت‌های مهم بنیاد مسکن است که امروز شاهد افتتاح طرح هادی در روستای دهنو خنداب هستیم.

او ادامه داد: در این روستا با اعتباری حدود ۸۱۰ میلیون تومان طرح هادی را با مشارکت مردم و حمایت‌های فرمانداری همکاران بنیاد مسکن از جمله سنگ فرش معابر، اجرای حدود ۲ هزار متر مربع آسفالت و ساخت بدنه سازی معابر اجرا کردند.

شاملو تصریح کرد: امسال طرح‌های متعددی از جمله بازنگری طرح‌های هادی و اجرای طراحی و بهسازی معابر روستایی را در استان مرکزی در دست اقدام دارند.

او گفت: مجموعا در استان مرکزی طرح هادی در حدود ۶۲ درصد روستا‌های بالای ۲۰ خانوار به اجرا درآمده و کار‌های خوبی در مجموعه روستا‌های استان انجام پذیرفته که باعث رضایتمندی مردم شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.