حسینی:

دولت سیزدهم و نمایندگان اهل سنت تعامل خوبی با هم دارند

معاون پارلمانی رئیس جمهور، گفت: نمایندگان اهل سنت در سفر‌های استانی با رئیس جمهور جلساتی داشتند و در قالب مجامع استانی هم دیدگاه‌های خود را بیان خواهند کرد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه نشست با نمایندگان اهل تسنن در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: جمهوری اسلامی از ابتدا توجه خاصی به خواهران و برادران اهل سنت داشته است و در مجلس شواری اسلامی هم ۱۰ نفر از نمایندگان اهل سنت حضور دارند که بنای ما بر این بوده در تعامل با آن‌ها باشیم. دیدگاهها، نظرات و پیشنهاداتی که دارند برای اینکه شرایط کشور بهتر شود همراه دنبال خواهیم کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز در این جلسه نمایندگان مسائل مربوط به استان خود و توقع و انتظاراتی که از دولت سیزدهم دارند را بیان کردند. همچنین در سفر‌های استانی با رئیس جمهور جلساتی داشتند و در قالب مجامع استانی هم دیدگاه‌های خود را بیان خواهند کرد. از این جهت تعامل خوبی وجود دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: امیدواریم در آینده گام‌های موثرتری در استان‌های مرزی مخصوصا اهل سنت هستند برداریم البته در برخی مناطق شیعیان هم از محرومیت رنج می‌برند و باید اقدامات خوبی برای رفع مشکلات اهل سنت و همه مردم کشور صورت بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۸:۵۳ ۳۰ مهر ۱۴۰۰
سلام مشکل ما اهل سنت یا تشیع نیست . مشکل ما احتکار ، رانت ، اختلاس ، قاچاق ، دزدی در بین عده ای از مدیران ، گرانفروشی ، هرج و مرج اقتصادی و... است لذا باید قوانین بازدارنده و موانع چند لایه برای سالم سازی اقتصادی برای عدالت اقتصادی و اجتماعی ، در نهایت محرومیت زدایی و وحدت عملی و برادرانه مهیا گردد . ما باید زمینه تمدن اسلامی را با الگوسازی عملی و رفتار گرایانه مهیا کنیم با گفتن عسل ، عسل دهان شیرین نمی شود . لذا می توان باتسلط و مدیریت اموال منقول و غیر منقول جامعه و دریافت مالیات پلکانی الکترونیکی بدون رانت از اموال منقول و غیر منقول ( البته با طرح اینجانب ) زمینه عدالت اقتصادی ودر نتیجه عدالت اجتماعی و فقر زدایی را فراهم نمود . مهندس گودرزی
آخرین اخبار