انتخاب مشاورجوان از بین جوانان جنوب کرمان/لزوم توازن مدیریتی در استان

استاندار کرمان گفت: در حوزه مدیریت مطالبه بحقی مطرح شده و باید در همه نقاط از جمله جنوب و شرق کرمان توازن مدیریتی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار گروه گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند استاندار کرمان در آیین تجلیل از دانش آموزان برگزیده کنکور ۱۴۰۰ شهرستان‌های جنوبی استان کرمان گفت:برای مطالبات مردم این منطقه اسنادی تدوین شده که مدیریت ارشد استان برای توازن بخشی در کرمان باید به آن پایبند باشد و برای توازن بخشی، باید تبعیض مثبت  انجام شود.

او افزود: در دولت جدید نیز با توجه به شعار‌ها و اهداف آیت الله رئیسی حتما این رویکرد با شدت بیشتر اتفاق می‌افتد.

استاندار کرمان با بیان اینکه باید در طول پنج سال آینده شاهد دگرگونی در مناطق جنوبی این استان باشیم تاکید کرد: هر چند این دگرگونی با بودجه دولت اتفاق نمی‌افتد، باید با حضور شرکت‌ها و بخش خصوصی انجام شود که در حوزه معادن اتفاقات خوبی رخ داده است.

زینی وند اظهار داشت: معین‌های اقتصادی نیز باید تمام قد پای کار بیایند، سه شرکت بزرگ صنعتی و معدنی باید هلدینگ گردشگری و کشاورزی در منطقه تاسیس کنند، اما شرکت‌ها نباید به فعالیت در این مناطق نگاه سود دهی داشته باشند و این وظیفه و مسئولیت اجتماعی آنهاست.

او بیان کرد: خارج از امکانات دولتی ۱۲ هزار شغل با تسهیلات ارزان قیمت چهار درصدی با کمک شبکه‌هایی نظیر بسیج سازندگی، کمیته امداد، بانک رسالت و ۱۸ هزار شغل نیز زیر نظر بنیاد برکت تعریف شده است.

استاندار کرمان تصریح کرد: دولت تغییر کرده و حتما در مدیریت‌ها هم باید تغییر انجام شود و لازم است زمینه برای تغییرات سریع و حضور نیرو‌های تازه نفس، با انگیزه و متناسب با شرایط کشور باشد.

او ادامه داد: آنچه برای مردم مهم است این است که، آن‌ها یک نظام بنام جمهوری اسلامی می‌شناسند که در راس آن مقام معظم رهبری است و ذیل آن نیز همه کارگزاران نظام باید کار کنند و اگر مدیری تا روز که امضای آن اعتبار دارد، کم کاری کند، نامردی، بد اخلاقی و غیرشرعی است.

زینی وند گفت: کسانی که مطالبه تغییر دارند که مطالبه درستی هم هست، یادشان باشد که در نظام اسلامی هستیم و ادبیات آن‌ها متناسب با گفتمان مقام معظم رهبری و با اخلاق و بدور از تخریب باشد و مدیران تا زمانی که در منصب هستند باید محکم کار خودشان را انجام دهند و کم کاری را از آن‌ها نمی‌پذیریم.

استاندار کرمان با گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این سردار بزرگ پیوند خوبی بین همه نقاط استان کرمان برقرار کرد و دانش آموزان حتما مقطع خاطرات کوچ عشایر و زندگی روستایی را بخوانند و ببینند در دل عشایر کوچ رو یک انسان جهانی می‌تواند سال‌ها برای ما تولید، غرور، مردانگی، صداقت و ... کند.

او افزود: پتانسیل و ظرفیت اصلی در همه جوامع نیروی انسانی است که اگر آموزش دیده، مجهز به دانش و کاردان و فن آموخته باشد، در آینده کاملا وضعیت منطقه را تغییر می‌دهند.

زینی وند اظهار داشت: شرکت گهر زمین بسیار خوب پای کار هستند و هر اقدامی برای مسئولیت‌های اجتماعی به این شرکت ارجاع داده ایم چند قدم از ما جلوتر بودند و از معین‌های موفق اقتصادی محسوب می‌شوند.

همچنین در این آیین با اهدای لوح تقدیر از برترین‌ها کنکور ۱۴۰۰ توسط استاندار کرمان تقدیر شد.

استاندار کرمان  همچنین از بین برترین های کنکور جنوب کرمان مشاور جوان برای خود انتخاب کرد.
انتهای پیام/ح

برچسب ها: مشاور ، برترین های
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار