مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از سقوط دو نفر در پروژه‌های ساختمانی به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا میرزایی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: امروز از وقوع دو حادثه سقوط مطلع شدیم که در این حوادث دو نفر به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی دچار حادثه شدند.

او نخستین حادثه را در بلوار جهاد اعلام کرد و افزود: تیم‌های امداد و نجات این سازمان بلافاصله از ایستگاه شماره یک در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن‌سازی محل حادثه، از وقوع حادثه ثانویه جلوگیری کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان بیان کرد: شخص مصدوم، یک مرد ۵٧ ساله و مالک ساختمان است که به دلیل بی‌احتیاطی از طبقه دوم سقوط کرده بود و با کمک آتش‌نشانان از طبقه اول به پایین منتقل و برای انجام اقدامات درمانی، تحویل عوامل اورژانس شد.

میرزایی، همچنین از وقوع حادثه مشابهی در خیابان شهید قرنی خبر داد و افزود: در این حادثه یک کارگر ۴٠ ساله افغانستانی از ارتفاع  سقوط کرد که با توجه به پیچیده شدن سیم بالابر به پای این کارگر از طبقه دوم، بین زمین و آسمان معلق شده بود که با حضور به‌موقع آتش‌نشانان از سقوط حتمی نجات یافت.

او به مجریان و کارگران پروژه‌های ساختمانی اظهارکرد: تمامی نکات ایمنی و حفاظتی محیطی و فردی در محل کارگاه را کاملا رعایت کنند و از سالم و استاندارد بودن تجهیزات، وسایل و دستگاه‌های مورد استفاده، اطمینان حاصل کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار