سردار جوانی:

شهداء مایه سرافرازی و سربلندی ملت ایران هستند

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برگزاری یادواره‌ شهداء بهترین بستر برای انتقال فرهنگ مقاومت برای نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در یادواره شهدای ابهر که در راستای کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه امروز دشمن با استفاده از جهل و نادانی برخی کشور‌های منطقه، گروهی افراطی، جاهل و نادان را به خدمت گرفته که برای آمریکا، انگلیس و صهیونیست کار می‌کنند، گفت: توطئه داعش از سوریه به عراق کشیده شد.

او به آغاز جنگ تحمیلی ایران و عراق در تاریخ ۳۱ شهریورماه ۱۳۵۹ اشاره کرد و افزود: محاسبات صدام که برآورد آمریکا، اروپا، رژیم صهیونیستی و کشور‌های مرتجع عرب بود، اینگونه بود که ایران بعد از انقلاب اسلامی به هم ریخته و قدرت دفاع از خود را ندارد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران ادامه داد: صدام می‌خواست جامعه انقلابی به پاخواسته به رهبری حضرت امام خمینی (ره) را حقیر و ضعیف کند، اما غافل از این بود که امام راحل و ایران اسلامی، سربازان و جوانانی دارد که آفریننده صحنه‌های مختلف دفاع مقدس هستند و ایران همیشه مقتدر است.

سردار جوانی گفت: برگزاری یادواره‌ شهداء بهترین بستر برای انتقال فرهنگ مقاومت برای نسل جوان است.

او با تأکید بر اینکه تمدن‌سازی انقلاب و رسیدن به حیات طیبه در بیانیه گام دوم تفسیر شده است، افزود: دوران دفاع مقدس سرمایه بی‌نظیر و بی‌بدیلی است که انباشته از درس‌ها و آموزه‌ها است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران به آزادی خرمشهر اشاره کرد و ادامه داد: صدام وقتی مقاومت ملت در خرمشهر را دید به این نتیجه رسید که جنگ را نمی‌تواند با پیروزی به پایان برساند و آمریکا و صهیونیست و کشور‌های مرتجع، سیلی اصلی را از ایران خورده‌اند.

سردار جوانی با بیان اینکه دفاع مقدس ما یک گنج است که به ما ابزار، امکانات، آموزه‌ها و رهنمود‌ها را برای عبور از موانع بر سر راه می‌دهد، افزود: شهدا از ما این را طلب می‌کنند که ما جهاد کردیم و شما هم جهاد کنید.

او با بیان اینکه برخی از مشکلات ما در کشور ناشی از این است که متولیان ما به صورت انقلابی عمل نکرده‌اند، گفت: تنها یک راه برای حفظ عزت و عظمت خود در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی داریم و آن هم پیروی از راهی است که شهداء رفته اند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.