مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال تا پایان امسال با حمایت وزارت ورزش و جوانان در این استان ساخته و راه‌اندازی می‌شود.

ادهم کردزابلی  مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،   اظهارداشت: گستره هر یک از زمین‌های چمن مصنوعی یک‌هزار و ۳۵۰ مترمربع است.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۶۲ زمین چمن مصنوعی در سیستان و بلوچستان افتتاح شده که با ۱۲ زمین چمن دیگر در هفته تربیت بدنی به ۱۷۴ زمین می رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ۳۰۰ ویژه برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در سراسر این استان در حال اجراست.

وی ادامه داد: غبارروبی و عطر افشانی گلزارشهدا، تجلیل از ورزشکاران مدال آور، برگزاری رقابت‌های ورزشی، همایش های مختلف و افتتاح طرح های ورزشی از مهمترین برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش در سیستان و بلوچستان است.

کرد افزود همزمان با این هفته ۱۳ پروژه ورزش با اعتبار هفت میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان در سیستان و بلوچستان افتتاح می شود.

وی بیان کرد: هم اینک سرانه فضای ورزشی این استان برای هر نفر ۵۳ سانتی‌متر است که با افتتاح طرح های جدید شاهد افزایش این سرانه خواهیم بود.

هم‌اینک افزون بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار