در این گزارش شما را با چند نژاد فضای که احتمال داده می شود وجود داشته باشند، آشنا می کنیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،همیشه ما درباره مشاهدات موجودات فضایی و یا ارتباط زمینیان با آنها صحبت کردیم و حتی بعضی وقتها اسنادی برای اثبات موجودات فضایی هم ارائه دادیم همه این مقالات در سایت ما موجود است. ولی تا حالا درباره نژادهای فضایی صحبت نکردیم!

بگذارید این موضوع را با یک سوال برای شما شروع کنم. چند نمونه از نژاد انسانها در این کره خاکی وجود دارد؟ آسیایی، اروپایی، آمریکایی، آفریقایی و یا اگر بخواهم به گونه ای دیگر بگویم: سفید پوست، سیاه پوست و ….

حالا بیایید فرض بگیریم که موجودات فضایی واقعی هستند؛ آیا به نظر شما نمیشود گونه های مختلف از آنها وجود داشته باشد؟ اگر به وجود موجودات فضایی ایمان دارید، پس قطعا باید این موضوع را هم قبول کنید که همه موجودات فضایی یک شکل و اندازه نیستند و حتی نژادهای مختلفی هم دارند.

در ادامه با همراه باشید تا انواع مختلف نژادهای موجودات فضایی را با هم بررسی کنیم. البته گونه هایی که تا حالا انسان توانسته به آنها پی ببرد!

آناکیم یا نفیلیم (Nephilim – Anakim)

معرفی نژادهای فضایی! چند گونه از بیگانه ها وجود دارند؟

این نژاد فضایی دارای تاریخچه زیاد و عظیمی در زمین می باشد به حدی که در قرآن (سوره احقاف، حجر، فجر) و تورات (سفر پیدایش باب 10 آیه 10) هم از آن یاد شده.

قد آنها تا 4 متر تخمین زده شد؛ ولی این در حالی است که در عربستان، استخوانهایی از این گونه یافت شده که به 12 متر هم می رسیدند. همانطور که در تصویر بالا هم میبینید، ظاهر آنها بسیار شبیه به انسانها می باشد؛ پس می توان گفت که به راحتی هم می توانند در میان ما زندگی کنند

میدانم که شاید بگویید به دلیل قد بلندشان نمیشود در میان مردم زندگی کرد، ولی در کتیبه های باستانی این اتفاق افتاده؛ گفته می شود که در گذشته غولها در میان مردم زندگی میکردند و مردم به حضور آنها عادت داشتند. برای خواندن مقاله مربوطه اینجا کلیک کنید.

بیگانگان خاکستری (The Grey Aliens)

معرفی نژادهای فضایی! چند گونه از بیگانه ها وجود دارند؟

اگر دقت کرده باشید در اکثر داستان هایی که از مشاهدات با بیگانگان منتشر می شود، معمولا چیزی که ترسیم میکنند شبیه به بیگانگان خاکستری است؛ در آمارهای به دست آمده هم، این گونه از بیگانگان، جزو معروفترین بیگانگان قرن بیست و یکم هستند.

گفته می شود که این گونه از فضایی ها در صورت فلکی شکارچی زندگی میکنند. ما در مقاله ای با عنوان مکانهای زندگی موجودات فضایی به این موضوعات پرداختیم.

یک نظریه توسط یک سری از کارشناسان مطرح شده و آن هم این است که گفته شده دولت آمریکا یک معاهده ای با این گونه از بیگانگان دارد و آن هم این است که دولت آمریکا در قبال دریافت تکنولوژی های جدید، اجازه ورود آنها به خاک آمریکا و ربودن بعضی از مردم را می دهد. برای همین است که آمار مشاهدات موجودات فضایی در آمریکا نسبت به بقیه کشورها خیلی بیشتر است.

 آنوناکی (Anunnaki)

معرفی نژادهای فضایی! چند گونه از بیگانه ها وجود دارند؟

نژاد آنوناکی را نمیتوان در دو یا سه بند توضیح داد؛ پس ما در این قسمت فقط به توضیح خیلی مختصری از این نژاد می پردازیم.

کلمه آنوناکی یک کلمه سومری است و در این زبان معنی درخشنده یا روشن را می دهد. در کتبیه های باستانی، نشانه های خیلی زیادی از اینگونه رویت شده و این فقط مختص سرزمینهای مانند بابِل نیست و حتی در ایران باستان هم رویت شده بود. (طبق گفته کتیبه های باستانی) به مثالهای زیر دقت کنید:

الف) نمرود و آنوناکی: گفته می شود که نمرود، پادشاه معروف بابل، خدایی به نام “آنو” را می پرستید و درگیری او با حضرت ابراهیم هم بر سر همین موضوع بود که در نهایت ماجرای تبدیل شدن آتش به گلستان به وجود آمد و بقیه ماجرا….

معرفی نژادهای فضایی! چند گونه از بیگانه ها وجود دارند؟

ب) داریوش اول یک آنوناکی است: چندین سال پیش، مقداری کتیبه کشف شد که در میان بعضی از آنها، چهره داریوش اول به چشم می خورد؛ فردی به نام زکریا سیچین (مسلط به زبان سومری) بعد از ترجمه این کتیبه ها، مدعی شد که داریوش اول، یک آنوناکی است و از طرف خدایان بر روی زمین و بر روی منطقه پارسیان فرستاده شد. ادامه ماجرا بماند برای پستهای بعدی….

گفته می شود که نژاد آنوناکی ها در سیاره ای به نام نیبیرو برمی گردد که هر 3000 سال یکبار از نزدیکی زمین عبور میکنند و همین یک بار، باعث رخ دادن طوفان و سونامی های شدیدی می شود؛ تئوریهایی وجود دارد که گفته می شود طوفان نوح به سبب عبور سیاره نیبیرو بوده.

از شکل ظاهری آنها می توان به این موضوعات اشاره کرد که آنها خزنده هستند و بدنشان شبیه به بدن تمساح است؛ ولی برخلاف تمساح، از گیاهان تغذیه میکنند و بیشتر سعی میکنند تا در غارها زندگی کنند تا در داخل شهر و در میان مردم!

گفته می شود که آنوناکی ها در تکامل انسانها هم دستی داشتند.

خزندگان یا رپتایل (Reptilians)

معرفی نژادهای فضایی! چند گونه از بیگانه ها وجود دارند؟

گفته می شود که این نژاد از فضایی ها بسیار باهوش و زرنگ بوده؛ حتی تئوریهایی هم وجود دارد که گفته می شود بسیاری از رپتایلها در سیاست هم نفوذ پیدا کردند! البته این حرف برای مغز ما هنوز دور از انتظار است!

طبق گفته یوفولوژیست ها، رپتایل دارای قدی 4 متری می باشند و جنگجویان عالی نسبت به بقیه نژادها هستند! آنها از ترس و نفرت تغذیه میکنند، به حدی که در کتیبه های باستانی از آنها با نام “شیطان” یاد می شود!

منبع:تن تاپ

انتهای پیام/

برچسب ها: فضایی ، کهکشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آوین
۲۳:۰۷ ۰۳ تير ۱۴۰۳
به نظر من ممکن هست نانوناکی ریپاتل بیگانگان خاکستری و نفیلیم وجود دارد
چرا ؟ چون من تو اینترنت زدم کلی اسکلت و عکس هایشان آمده است
در هر حال به احتمال زیاد موجودات اجیب غریب وجود دارد
چون اهرام مصر را فضایی ها درست کردن
??
Turkiye
فرهاد
۲۲:۵۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
منم نفر بعدی الان دلار ۶۲ تومنه
United States of America
سعید
۲۲:۲۱ ۱۲ فروردين ۱۴۰۳
فرازمینی ها بسیا زیاد دربین مردم هستندبرای ارتباط با آنها افرادی هستن که این کارو انجام میدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
الان 55تومن خخخ. اوضاعیه

مسیح آنوناکی همون میتراست در آیین مهر و در بازگشت نیبیرو رستاخیز جهانی را برپا خواهد کرد نور بر تاریکی پیروزست
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۴:۲۹ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
قطعا کتیبه های سومری بسیار تامل برانگیز هست .

و نکته جالب اینکه دقیقا حلقه گمشده داروین در نظریه تکامل در همین کتیبه های سومری پیدا شد . چرا که از وقتی که اجداد حیوانیِ انسان از دریا به خشکی آمد ۲۰ میلیون سال میگذرد ( طبق نظریه تکامل ) و همان جور که طی چندین میلیون سال انسان راست قامت از گونه میمونها جدا شد و به مرور به نئاندرتال تبدیل شد چگونه به یکباره تغییر چهره داد و تبدیل به انسان خردمند شد و چگونه بود که این گونه قار نشین به یکباره اولین تمدن پیشرفته بشری را در سومر ایجاد کرد که بدون هیچ تکنولوژی خاصی در بیشترین علوم از نجوم تا پزشکی و حتی نظام حکومتی و اقتصادی و بانکی و حتی مالیاتی به حدی رسید که هنوز هم از آنها استفاده میشود و یا چطور مطالبی که الآن علم به آن پی برده در آن زمان در کتیبه ها ذکر شده بود ( مطالبی مثل کره ای بودن زمین که در قرون وسطی اروپا برایشان غیر باور بود )

از همه جالبتر اینکه نقطه تقابل دین و نظریه تکامل انسان در مورد به وجود آمدن انسان خردمند امروزی کاملا در کتیبه های سومری توضیح داده شده که دقیقا هر دو مورد را توجیه میکند و به ما میگوید که آنوناکیها انسان را از ژن همان موجودات انسان نمای بدون روح ( نئاندرتال ) و همچنین ژن خودشان به وجود آوردند و اولین بشر دارای روح ( روح = امواجی داخل مغز که تمام خاطرات و ذات انسان را مانند فضای ابری انترنتی ثبت میکند که این امواج از بین نمیرود و بلکی با مرگ از مغز خارج میشود ) را خلق کردند که طبق کتیبه های سومری آدمو ( آدم ) نام داشت
و از همه مهمتر اینکه با خالق بزرگ در ارتباط بودند که به آنها راهنمایی میکرد و حتی همو( خالق اصلی کهکشانها و جهانهای مافوق تصور ) بود که وقوع طوفان نوح را به آنکی ( خلق کنند انسان ) خبر داد و او نیز به دور از چشم انلیل به نوح نحوه ساخت کشتی و یا به قول بعضی سفینه را آموزش داد .


برای دوستانی که نمیخواهند بدانند و یا میترسند که از دانستن دچار دوگانگی شوند و برای کسانی که این مسایل را مسخره میدانند پیشنهاد میکنم حتما اول کمی در این مورد تحقیقاتی بکنند و بعد خودشان کلاهشان را قاضی کنند ...


نکه پایانی ؛ آنوناکیها خزنده نبودند و چیزی شبیه خود ما هستند .
Germany
احمد
۲۳:۲۴ ۰۲ تير ۱۴۰۲
راستش من قبلا همچین موضوعاتیو میخوندم خندم میگرفت تا یکبار تو جنگل یه سنگ جالب پیدا کردم که پر از نقش و نگاره که یکی ازشون آدم فضایی و یکی چیزی شبیه رپتایل،و معتقدم هیچ انسانی با پیشرفته ترین برنامه های کامپیوتری دنیا هم نمیتونه همچین نقشهای قشنگ و تو در تو و بسیییییار دقیق و واضح رو یه سنگ که اصلا صاف نیست بکشه شک ندارم کار انسان نیست و به رپتایل بیشتر میخوره همچین اثری
Germany
احمد
۲۳:۲۴ ۰۲ تير ۱۴۰۲
راستش من قبلا همچین موضوعاتیو میخوندم خندم میگرفت تا یکبار تو جنگل یه سنگ جالب پیدا کردم که پر از نقش و نگاره که یکی ازشون آدم فضایی و یکی چیزی شبیه رپتایل،و معتقدم هیچ انسانی با پیشرفته ترین برنامه های کامپیوتری دنیا هم نمیتونه همچین نقشهای قشنگ و تو در تو و بسیییییار دقیق و واضح رو یه سنگ که اصلا صاف نیست بکشه شک ندارم کار انسان نیست و به رپتایل بیشتر میخوره همچین ساخته ای
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محسن
۰۱:۴۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
الان ۵۸
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۳ تير ۱۴۰۱
اتفاقا انانوکیها خوب هستن.ودارای دوبال سفید هیتن تا اونجا که من مطلع هستم.ویکتاپرست هستن وازنور هستن برضد تاریکی.
Iran (Islamic Republic of)
خشایار
۲۳:۲۷ ۰۸ دی ۱۴۰۰
خواستار بهم پیوستن .سرزمینهای و درخواست آمدن انو رودارم .....
.
به امید خارج شدن نژاد ریپتایلین ها از ..زمین آبی .....و تقابل فدراسیون با نژاد بیگانه .و ازبین بردن ریپتایلین ها و تبعید .به کهکشان های کوانتومی
Iran (Islamic Republic of)
S s A
۱۸:۴۵ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
اینکه درمورد تمدن آگارتا در روی زمین چیزی نگفته نشده و خطرات و نفوذ این موجودات.وچیزی که این مقاله را بی ارزش کرده اینکه چیز جالبی ارزش مندی درونش نیست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۲۹ مهر ۱۴۰۰
همین نژادهای فضایی هستند که پول بی پشتوانه چاپ می کنند همین فضاییها هستند که کشور را به بیراهه می بند ودلار را به 27000تومان رساندند وهمینها خواهند بود که نسل ایرانیها را منقرض خواهند کرد لعنت خدا بر این فضاییها
Iran (Islamic Republic of)
S s A
۱۸:۴۷ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
مطمعنا دلایل مهم ترهست....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
خیلی دیگه توهم زدی ما خودمون بد بختم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۶ آذر ۱۴۰۱
:)) الان ۳۷ هم شده داداش نفره بعدی اصلاح بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۲ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
من نفر بعدی الان 50 تومنه
آخرین اخبار