رئیس پلیس فتا استان یزد از دستگیری مالک صفحه اینستاگرامی آموزش رقص در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ ابوطالبی رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: کارشناسان پلیس فتا با رصد و بررسی فضای مجازی صفحه اینستاگرامی را مشاهده کردند که گرداننده آن اقدام به گرفتن کلیپ آموزش رقص از خود و انتشار آن در فضای مجازی کرده است.

او بیان کرد: ماموران پس از پیگیری و بررسی‌های فنی، موفق شدند مالک این صفحه را که قصد انتشار محتوا‌های مربوط به رقص و برگزاری کلاس رقص به صورت حضوری داشت را شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.

ابوطالبی گفت: بعد از حضور او در اداره پلیس، در اظهارات خود هدف و انگیزه این کار را علاقه به رقص و کسب درآمد عنوان کرد.

او اظهار داشت: به همه افرادی که به هر نحو اقدام به انتشار مطالب غیر اخلاقی و هنجار شکنانه در فضای مجازی می‌کنند و موجب خدشه دار شدن فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی می‌شوند هشدار می‌دهم.

ابوطالبی گفت: بر اساس ماده ۱۴ قانون جرائم رایانه‌ای هر کس به وسیله سامانه‌های رایانه‌ای یا مخابراتی یا حامل‌های داده محتویات مستهجن منتشر، توزیع یا معامله کند و به قصد تجارت یا افساد تولید ذخیره یا نگه داری کند، به حبس از ۹۱ روز تا دو سال یا جزای نقدی از پنج تا چهل میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم می‌شود.

او  از مردم خواست هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی، موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی یا شماره ۰۹۶۳۸۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.