مدیر تیم فوتبال شهر خودرو در حاشیه کلاس مربیگری سطح A آسیا درباره آخرین وضعیت این تیم در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مهدی سید صالحی پیشکسوت فوتبال کشورمان در حاشیه مراسم اختتامیه کلاس مربیگری اظهار داشت: امروز کلاس A آسیا برگزار شد. بازیکنانی که سابقه بازی در تیم‌های باشگاهی و ملی داشتند امروز در این کلاس حاضر شدند. کلاس A آسیا از سطح فنی بالایی برخودار بود و استادن بسیار خوبی مثل مسعود اقبالی و امیری در این کلاس به تدریس پرداختند. خوشبختانه طرز تفکر آن‌ها نسبت به گذشته خیل تغییر کرده است. از نیما نکیسا هم تشکر می‌کنم که تمام شرایط را فراهم کرد تا با ذهنیت خوبی در این کلاس‌ها حاضر شویم. خوشبختانه از نظر امکانات، سخت افزار و نرم افزار در وضعیت خوبی قرار داشتیم و وجود نکیسا در این کلاس‌ها باعث شده بود در سطح خوبی برگزار شود.

مدیر تیم فوتبال شهر خودرو درباره عملکرد این تیم در هفته اول لیگ برتر برابر آلومینیوم اراک بیان داشت: به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، رضا مهاجری سرمربی تیم مجبور شد از بازیکنان فصل گذشته و امید در بازی با آلومینیوم استفاده کند. امسال شرایط ما کمی ویژه است و به نظر من بازیکنانمان در هفته اول عملکرد بدی نداشتند و موفق شدیم بازی خوبی ارائه دهیم. امیدوارم مشکلاتی که برای شهر خودرو به وجود آمده است هر چه زودتر تمام شود. تمام تلاش مالک و اعضای هیئت مدیره بر این است که در تیم آرامش وجود داشته باشد و حاشیه‌ها را از خودمان دور کنیم. امیدوارم با باز شدن پنجره نقل و انتقالات بتوانیم بازیکنان جدید را به سرعت در تیم تزریق کرده و با وحدت و همدلی که بین بازیکنان وجود دارد از اعتبار فوتبال مشهد به خوبی دفاع کنیم.

سید صالحی درباره اعتصاب بازیکنان شهر خودرو که روز گذشته صورت گرفته شد نیز گفت: ما حدود ۳ ماه است که تازه تیم را تحویل گرفتیم. شرایط ما در گذشته اصلا خوب نبود و ما الان به صورت پازل در حال درست کردن وضعیت تیم هستیم. بازیکنان ما روز گذشته اعتصاب نکرده بودند و به کار‌های ریکاوری پرداختند. مطمئن باشید بازیکنان و کادر فنی شهر خودرو برای سربلندی تیم زحمت خواهند کشید تا قول‌هایی که به هوادارانمان دادیم عملی شود. به هر حال ما طلب‌های زیادی از باشگاه‌های مختلف داریم که هنوز پرداخت نشده است. مثلا طلب ما از باشگاه استقلال بابت امین قاسمی نژاد هنوز پرداخت نشده است.


بیشتر بخوانید


مدیر تیم فوتبال شهر خودرو تصریح کرد: امیدوارم باشگاه‌هایی که به ما قول پردخت مطالبات را داده اند سر قول‌های خود بمانند و هر چه زودتر مطالباتشان را پرداخت کنند. به هر حال سعی و تلاش ما این است که مشکلات بازیکنان و کادر فنی را تا حدود بسیار زیادی حل کرده و تا آنجایی که امکان دارد حاشیه‌ها را از تیم دور کنیم. تا زمانی که من در شهر خودرو باشم اجازه نمی‌دهم تیم وارد حاشیه شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار