مدیر امور جشنواره‌های انجمن سینمای جوانان ایران گفت: باید آسیب شناسی در حوزه جشنواره فیلم کوتاه انجام شود تا در ادوار بعد شاهد ضعف کمتری باشیم.

طیبه فلکیان، مدیر امور جشنواره‌های انجمن سینمای جوانان ایران درباره سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه در گفت و‌گو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: با توجه به اینکه در دو سال گذشته جشنواره به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شد، امسال پرتال جدیدی برای نمایش فیلم‌ها در نظر گرفته شد که دسترسی به این فیلم‌ها را آسان‌تر می‌کند.

فلکیان با اشاره به سطح کیفی جشنواره ادامه داد: سطح کیفی جشنواره توسط مردم و شرکت کنندگان در جشنواره و متخصصین این حوزه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که باید در این حوزه آسیب شناسی‌ها انجام شود تا بتوانیم در آینده بهتر عمل کنیم.

او درباره رقابت در این دوره جشنواره افزود: رقابت امسال خیلی تنگاتنگ بود؛ ۱۷۷۵ فیلم داخلی به جشنواره ارسال شد که ۱۲۵ عدد از آن‌ها در بخش ملی به جشنواره راه پیدا کرد که در این زمینه نارضایتی‌هایی هم صورت گرفت.

فلکیان در پایان عنوان کرد: ۱۶ نفر هیأت مشاور در جشنواره داشتیم که این مشاوران تمام تلاش خود را انجام دادند که بهترین آثار را در هر حوزه و زمینه انتخاب کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار