فرزند آسیب دیده شهید کهگیلویه وبویراحمدی درگذشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فرزند شهید کهگیلویه و بویراحمد پس از ۲ روز تلاش تیم‌های پزشکی شهر‌های شیراز و یاسوج در بیمارستان سوختگی امیر المومنین شیراز جان سپرد.
 
به گفته دکتر اصلانی پزشک معالج این بیمار ۳۸ ساله ۸۶ درصد سوختگی داشت که به ریه و مجاری تنفسی وی آسیب شدیدی وارد شده بود و با وجود دستگاه تنفس مکانیکی ساعتی پیش درگذشت.
 
معاون رئیس جمهور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و دستگاه قضایی به صورت جداگانه ابعاد موضوع خودسوزی این فرزند شهید را پیگیری می‌کنند.
 
دور روز پیش فرزند شهید کهگیلویه و بویراحمدی مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اقدام به خودسوزی کرد.
 
انتهای پیام/ص
برچسب ها: فرزند شهید ، خودسوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
poya
۱۷:۳۹ ۲۹ مهر ۱۴۰۰
یک آبروریزی بزرگ برای مدیریت کشور وهمچنین یک غم ملی بزرگتر برای کل مردم است اثرات چنین اتفاقات تلخ بسیار منفی و جبران ناپذیر است از دولت محترم خواستار توجه بنیادی و اساسی به کارآفرینی و اشتغال و وضعیت معیشتی کشور بخصوص در کهگیلویه و بویراحمد هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۹ مهر ۱۴۰۰
باسلام تسلیت عرض می کنم صبر و بردباری برای بازماندگان روحش شاد نامشان جاودان دها فرزندان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان توابع آن بعلت فقر بیکاری فرزندان گرانی وتورم ومشکلات و معضلات اجتماعی وحوادث تلخ ومهاجرت در این استان محروم کهگیلویه و بویراحمد شهرستان توابع آن وجود دارد یفکری اساسی باید کرده تا چهره محرومیت از بین برود