تیم های امید مهدی شهربابک و رسالت کرمان در مرحله فینال مسابقات فوتبال ساحلی استان، روز جمعه سی‌ام مهر ماه به مصاف هم می روند.

عرفان امیرخسروی رئیس کمیته های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در دور نیمه‌نهایی مسابقات فوتبال ساحلی استان کرمان، جام شهید حاج یونس زنگی‌آبادی دو مسابقه با حضور امیرحسین محتشم رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال و منصور بیک‌وردی مدیر تیم‌های ملی فوتبال ساحلی برگزار شد که در پایان آن، تیم رسالت توانست با غلبه بر شهرداری بم به فینال صعود کند.

او افزود: بازی این دو تیم در وقت‌های قانونی و اضافه به تساوی دو بر دو رسید و در ضربات پنالتی تیم رسالت توانست پیروز شود و یک پای فینال لقب بگیرد.

امیرخسروی تصریح کرد: در بازی دیگر دو تیم تکنیک کرمان و امید مهدی شهربابک به مصاف هم رفتند که امید مهدی شهربابک توانست در لحظات پایانی بازی گل پیروزی را به ثمر برساند و با نتیجه سه بر ۲ بازی را به سود خود پایان ببرد تا پای دیگر فینال این مسابقات شود.

او بیان داشت: بدین ترتیب، پس از صعود دو تیم رسالت کرمان و امید مهدی شهربابک به مرحله نهایی رقابت ها، فینال مسابقات فوتبال ساحلی استان کرمان، فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ یادواره شهید حاج یونس زنگی‌آبادی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی روز جمعه سی‌ام مهر ماه در محل پارک قلعه دختر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار