مدیر تیم ملی فوتبال امید درباره آخرین وضعیت ملی پوشان قبل از اعزام به تورنمنت تاجیکستان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محمدی مدیر تیم ملی امید قبل از حضور در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در تاجیکستان اظهار داشت: به لطف خدا و حمایت رئیس فدراسیون فوتبال توانستیم تمام امکاناتی که مهدوی کیا نیاز داشت را تامین کنیم. خدا را شکر شرایط خوب است و به غیر از ۲ بازیکن که در حال برطرف کردن مشکل خروجشان هستیم، بقیه بازیکنان سر حال و آماده هستند.

مدیر تیم ملی فوتبال امید درباره اینکه کدام بازیکنان مشکل خروج دارند نیز گفت: بیشتر بازیکنان امید سرباز هستند و برای خروج از کشور نیاز به مجوز دارند که خدا را شکر مشکلی نداریم. در هر صورت من کمی دیر به تیم اضافه شدم و زمانی که آمدم تقریبا تمامی کار‌های مجوز خروج از کشور انجام شده بود و به لطف خدا در این موضوع مشکلی نداریم.

محمدی درباره مسئولان تیم فوتبال آلومینیوم که گفته بودند بازیکنانشان باید به باشگاه برگردند بیان داشت: این موضوع در حیطه وظایف من نیست و مهدوی کیا و میرشاد ماجدی باید در این خصوص توضیح دهند. جا دارد از تمامی باشگاه‌ها و مربیان لیگ برتری تشکر کنم که در این مدت کمک زیادی کردند. به ویژه باشگاه‌های پیکان، استقلال و مس رفسنجان به تیم ملی امید کمک‌های زیادی انجام دادند. امیدوارم دست به دست هم داده و تیم ملی المپیک بعد از سال‌ها بتواند به المپیک ۲۰۲۴ پاریس راه پیدا کند.


بیشتر بخوانید


مدیر تیم ملی فوتبال امید درباره تورنمنت تاجیکستان نیز گفت: این رقابت‌ها به بازیکنان تیم ملی امید کمک زیادی خواهد کرد تا تجربه خوبی به دست آورند. ما در آن رقابت‌ها ۳ بازی انجام خواهیم داد. در هر صورت از حریفان شناخت زیادی نداریم و امیدوارم در نهایت بتوانیم از این رقابت‌ها با دست پر برگردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار