سجادی در جمع خبرنگاران در ساوه گفت: سند تحول ورزش همگانی تهیه شده و با اتمام بررسی‌های لازم به‌زودی به مرحله اجرا در می‌آید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سید حمید سجادی هزاوه وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر به ساوه در نشست با خبرنگاران گفت: سند تحول ورزش همگانی تهیه شده است و قرار است با اتمام بررسی‌های لازم به‌زودی به مرحله اجرا درآید.

سجادی با اشاره به اینکه فدراسیون ورزش همگانی در صف مقدم مأموریت‌های توسعه ورزش همگانی است که توجه ویژه به این فدراسیون از مهم‌ترین برنامه‌ها است افزود: اخیراً تغییرات در وزارت ورزش ایجاد شد و دکتر سینا کلهر برای معاونت فرهنگی و ورزش همگانی قبول مسئولیت کردند.

او ادامه داد: ورزش همگانی با دارا بودن فدراسیون مستقل خط مقدم این حوزه است که تامین زیرساخت‌های آن از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص جوانان هم بیان کرد: تغییراتی در حوزه معاونت جوانان وزارت ورزش رخ داد و با آمدن آقای یامین پور برنامه‌های این حوزه مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت و به استحضار ریاست جمهوری رسید.

او ادامه داد: با تحولات مد نظر در این حوزه، آینده درخشانی را برای بخش جوانان پیش‌بینی می‌کنیم و امیدواریم با همکاری کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مختلف مجلس، مرکز مطالعات و دستگاه‌های مرتبط با زیرمجموعه حوزه جوانان، یک سند تحول را برای این حوزه برنامه‌ریزی و اجرایی کنیم.

سجادی هزاوه از تشکیل شورای اندیشه و ورزش خبرداد و افزود: این شورا از جمعی از افراد متفکر، جوان، اساتید دانشگاه و نمایندگان مجلس و افراد حوزه ورزش تشکیل شده و در آن مسائل جوانان به‌صورت دقیق بررسی و مورد مطالعه قرار می‌گیرد تا مشکلات این حوزه در سریع‌ترین زمان به بهترین شکل رفع شود.

او با ابراز امیدواری در خصوص تکمیل تیم مدیریت وزارت و پیشبرد اهداف و برنامه پیش‌بینی شده گفت: افتخار می‌کنم که از استان مرکزی در هیئت وزیران قرار دارم و تلاش می‌کنم با اقدامات شایسته در سراسر کشور، رضایت ورزشکاران و جوانان را جلب کنم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ساخت مجموعه‌های ورزشی سرپوشیده و روباز در ساوه باید مورد بررسی قرار گیرد گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و صنعتی ساوه باید در جلسات تخصصی با مسئولان یک بازبینی و بازنگری در حوزه اماکن ورزشی این شهرستان داشته باشیم و سرانه ورزشی این شهر را افزایش دهیم.

او با اشاره به پیست تارتان در ساوه افزود: پیست خاکی اصالت ورزش دو و میدانی است، اما همان‌طوری که حرکت خودرو روی آسفالت راحت‌تر از خاک است بنابراین پیست تارتان می‌تواند کمک شایانی به ورزشکاران این رشته کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.