بانوی کارآفرین تبریزی با وجود فراز و نشیب‌های بسیار توانسته فعل خواستن را به خوبی صرف کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -کارآفرینان، نیروی اصلی محرکه در توسعه اقتصادی هستند که با نوآوری و ارائه روش‌های جدید و سیستم‌های نوین در فرآیند تولید، باعث ایجاد اشتغال می‌شوند.

کارآفرینی در حقیقت ارزش‌آفرینی برای ایجاد یک کسب و کار است که در آن نقش ایده‌پردازی و ارائه راهکاری نو و خلاقانه بسیار مهم تلقی می‌شود. از این رو برای سازگاری با چالش‌های زندگی حرفه‌ای و ورود به بازار کسب و کار باید طرح‌های کارآفرینانه دنبال شود.

 کارآفرینان می‌توانند با ایده‌های کارآفرینی یک کسب و کار واقعی بسازند که حول محور آن زمینه اشتغال چندین نفر را هم به وجود آورند و این امر ضمن اینکه به توان تولیدی و اقتصادی کشور کمک می‌کند پلی برای رفع معضل بیکاری نیز محسوب می‌شود.

بانوی تبریزی  با عزم و اراده خود با وجود فراز و نشیب‌های بسیار توانسته فعل خواستن را به خوبی صرف کند و علاوه بر کسب روزی حلال برای خود و خانواده اش برای چندین نفر نیز شغل ایجاد کند.

شیرین بدری اصل از دانش آموختگان دانشگاه تبریز از اردیبهشت ماه  سال ۹۹ با  ایجاد مجموعه هنری یاراد در زمینه  صنایع دستی ، طراحی، گرافیک  ،معماری داخلی و ... کار خود را آغاز کرد و در مدت کوتاهی توانست برای ۳۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد کند.

این بانوی کارآفرینی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی برای ۲۰۰۰ نفر نیز در این مجموعه کرده است که ۳۰۰ نفر از هنرآموزان وارد بازار کار شده اند.

فعالیت های این مجموعه در زمینه آموزش و اشتغالزایی با استقبال خوبی هم روبرو شده است.

وی امیدوار است که در آینده با گسترش فعالیت خود در حوزه های مختلف زمینه اشتغال بیشترجوانان را فراهم کند.

بزرگترین کمکی که مسئولان می‌توانند برای کارآفرینان انجام دهند حمایت از آنان است.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار