معاون استاندار خواستار ساماندهی بلوار تاق‌بستان کرمانشاه شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه از وضعیت نامناسب بلوار تاق‌بستان انتقاد کرد وخواستار ساماندهی آن شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با انتقاد از وضعیت نامناسب بلوار تاق‌بستان و تجمع متکدیان در این نقطه، تاکید کرد: در مرحله نخست ساماندهی‌ها، باید به فکر نجات بلوار طاقبستان از این وضعیت باشیم چرا که ورودی و گردشگری کرمانشاه را خدشه دار کرده است.

حسین خوش‌اقبال روز پنجشنبه در سومین جلسه کارگروه اجتماعی استان که با موضوع ساماندهی متکدیان در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، گفت: در مساله ساماندهی متکدیان، در کنار اقدامات بلندمدت توانمندسازی و ساماندهی، در راهکار‌های کوتاه مدت، مساله حتما نیاز به اقدام قضائی و جدیت دستگاه‌های اجرایی دارد.

او با اشاره به مباحث مطرح شده در کارگروه اجتماعی درباره مساله متکدیان نیز گفت: باوجود اینکه نباید از بحث برنامه‌های ریشه‌ای و بلند مدت غافل شد آنچه، اما در مقطع کنونی ضرورت دارد اتخاذ تصمیم قاطع و مناسب در کوتاه مدت برای بلوار تاق‌بستان است.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به غفلت چندین ساله از مسائل اجتماعی در کشور بیان داشت: کوتاهی در مسائل اجتماعی سبب پدیداری مشکلات و معضلاتی مانند وضعیت کنونی بلوار تاق‌بستان می‌شود و مسائل اجتماعی را اگر درست پیگیری نکنیم حتما در کنار مسائل امنیتی قرار خواهد گرفت که هزینه‌های فراوانی ایجاد می‌کند.

خوش اقبال همچنین با انتقاد از تاخیر و تعویق اجرای برخی برنامه‌ها و تصمیمات تاکید کرد: مردم نباید هزینه جابجایی دولت‌ها و معطلی امور را بپردازند.

او گفت: برای گره گشایی از مسائل اجتماعی حتما از سازمان‌های مردم نهاد استفاده بشود چرا که حل همه مشکلات در توان دولت نیست.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.