صدیقی:برگزاری مسابقات جنگجویان ووشو باعث افزایش آمادگی ورزشکاران می‌شود

رئیس فدراسیون ووشو درباره برگزاری مبارزات جنگجویان در این رشته توضیحاتی را بیان کرد.

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: خدا را شکر دیدار‌های پایانی مسابقات مبارزات جنگجویان ووشو در دسته منتخبین استان‌ها برگزار شد و قهرمانان این دوره از مسابقات هم مشخص شدند. نمایندگان استان‌ها در این مسابقات شرکت کرده بودند. این مسابقات در ۳ بخش تعریف شده است که مرحله اول در تیرماه با حضور قهرمانان منتخب ووشو برگزار شد و مرحله دوم هم بین منتخبین استان‌ها بود که به امید خدا مرحله نهایی را در بهمن ماه برگزار می‌کنیم.

او ادامه داد: این اولین بار است که مبارزات جنگجویان ووشو در تقویم مسابقات فدراسیون ووشو قرار گرفته است. با توجه به تعطیلی رویداد‌های بین المللی، ما این مسابقات را برای بالا بردن سطح آمادگی ورزشکاران برگزار کردیم تا حضور موفقیت آمیزی در بازی‌های آسیایی داشته باشیم.

قهرمانان ووشو علاقمند به شرکت در مسابقات جنگجویان شدند

صدیقی درباره سطح مسابقات جنگجویان ووشو گفت: به نظرم این مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و قهرمانانی همانند محسن سیفی در این دوره از مسابقات حضور داشت و این موضوع باعث خوشحالی ما است که توانستیم این مسابقات را به صورتی تعریف کنیم که قهرمانان ما علاقمند به حضور در این رقابت‌ها شوند.

رئیس فدراسیون ووشو درباره جایزه مسابقات مبارزات جنگجویان ووشو بیان کرد: ما برای این مسابقات مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان جایزه تعیین کردیم که به ورزشکاران و قهرمانان در مقطع‌های مختلف پرداخت می‌شود و این اتفاق جدیدی است که می‌تواند انگیزه ورزشکاران را در این شرایط سخت اقتصادی و کرونایی افزایش بدهد.

او درباره اینکه مسابقات مبارزات جنگجویان ووشو باعث پیشرفت این رشته ورزشی می‌شود، گفت: هدف از برگزاری این مسابقات بالا بردن سطح فنی و آمادگی ورزشکاران بوده است. به هر حال وقفه طولانی در برگزاری مسابقات بین المللی ووشو کارمان را سخت کرد و دوست داشتیم از این ضعف به عنوان فرصت استفاده کنیم. ما سعی کردیم با برگزاری این مسابقات همراه با رقابت‌های قهرمانی کشور در آذرماه و لیگ برتر ووشو فرصت بیشتری به ورزشکارانمان برای تمرین بهتر و حضور در مسابقات جدی‌تر بدهیم.

برنامه ویژه فدراسیون ووشو حضور موفق در بازی‌های آسیایی است

صدیقی درباره برنامه‌های بعدی فدراسیون ووشو بیان کرد: مسابقات مبارزات جنگجویان ووشو در هفته تربیت بدنی برگزار شد و چندین همایش ورزش همگانی در این هفته تعریف کردیم که به ترتیب برگزار خواهد شد. برنامه ویژه ما برای حضور موفق در بازی‌های آسیایی است.

او در پایان گفت: مسابقات قهرمانی کشور ما در آذرماه در بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود و پیش بینی برگزاری اردو‌های تمرینی را خیلی زودتر از قبل داریم و امیدواریم در دی ماه اردویی برای ورزشکارانمان ایجاد کنیم و به امید خدا با برنامه ریزی صورت گرفته بتوانیم بهترین نتایج را به دست آوریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار