استاندار سمنان گفت: باید تمهیداتی اندیشید تا سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها در استان تقویت اقتصاد، رونق تولید، ایجاد اشتغال و در نتیجه بهبود معیشت مردم منطقه را به دنبال داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در دیدار با اعضای کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان سمنان، نخستین اولویت شبکه بانکی این استان را تقویت بانک‌های آن دانست و گفت : برای تحقق این هدف باید از خروج منابع مالی واحد‌های تولیدی و صنعتی از استان جلوگیری کرد.

او با تأکید بر اینکه برای انجام این کار باید به راهکار‌های مناسب اقناعی و تعامل با سرمایه‌گذاران اندیشید، افزود: در ابتدا باید به فکر حفظ وضعیت موجود و احیای واحد‌های راکد و همچنین افزایش ظرفیت واحد‌های تولیدی بود و سپس استقبال از سرمایه‌گذاری جدید را در دستور کار قرار داد.

استاندار سمنان یادآور شد: بانک‌های استان چند واحد تولیدی و صنعتی را در تملک خود دارند که نگهداری از این واحد‌ها نیز هزینه‌هایی را بر شبکه بانکی تحمیل می‌کند.

هاشمی ادامه داد: احیای این واحد‌ها و کمک به وضعیت تولید و اشتغال استان سمنان به همکاری بانک‌ها نیاز دارد.

او همچنین در این نشست بهبود کیفیت خدمات حضوری و غیرحضوری بانک‌های استان سمنان به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان و مسافران را خواستار شد.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.