سرلشکر باقری به تهران بازگشت

رئیس ستادکل نیروهای کشورمان که در راس هیاتی وارد روسیه شده بود، پس از دیدار و رایزنی های فشرده با مقامات نظامی این کشور عصر روز پنجشنبه به تهران بازگشت.

به گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به تهران بازگشت.

وی از روز یکشنبه برای انجام دیداری رسمی به روسیه رفت و در این مدت با وزیر دفاع و رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح روسیه دیدار کرد. وی همچنین سفری نیز به سن پترزبورگ داشت و با مقامات ارشد نیروی دریایی روسیه و ناوگان شمال فدراسیون روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرلشکر باقری همچنین در این سفر در نشستی با کارشناسان و مدیران نهاد‌های ایرانی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو، اهداف این سفر، وضعیت همکاری‌ها و مناسبات مشترک دفاعی و نظامی دو کشور و آخرین وضعیت تحولات منطقه‌ای و بین المللی و مبارزه با تروریسم را ترسیم و تبیین کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در آخرین روز سفر کاری و در چارچوب برنامه سفر رسمی پنج روزه خود پس از بازدید از آستراخان و امکانات دریانوردی روسیه در این منطقه و نیز بازدید از بندر ایرانی سالیانکا در منطقه آستراخان، روسیه را به مقصد تهران ترک کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۳۰ مهر ۱۴۰۰
سلام سرلشکر. خواهشمندیم تبدیل عضویت خانواده شهدا را در سپاه پاسداران اجرا و ابلاغ کنید. اجرت با آقا اباعبدالله الحسین
آخرین اخبار