حجت الاسلام محامی با اشاره به اینکه شورای اداری جوان از ویژگی‌های مهم و ارزشمند مجموعه مدیران دلگان است گفت: موفقیت‌های کسب شده از سوی این شهرستان با توجه به جوانی نیروها و با وجود تعداد کم آنان در ادارات نشان از توانمندی و انگیزه مدیران دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان   در نشست شورای اداری دلگان با اشاره به اینکه انتخاب این شهرستان به عنوان شهرستان نمونه نشان‌دهنده این است که اگر بخواهیم و تلاش کنیم می‌توانیم بر مشکلات غلبه کرده و موفق شویم اظهارداشت: مردم استان خوب، شریف، ارزشمند و شایسته هستند و وظیفه همه ماست که به آنان خدمت کنیم زیرا با وجود همه پیشرفت‌ها بازهم کمبودهایی وجود دارد.

وی با اشاره به سوابق مدیران شهرستان دلگان و رشد سریع صورت گرفته و اینکه برای دسترسی هر چه سریع‌تر به نتیجه مطلوب فعالیت و تلاش مضاعف لازم است تصریح کرد: مسوولان دلگان با وجود تعداد نیروی اندک از ظرفیت‌ها استفاده کرده و عامل رشد سریع در شهرستان شدند که این کار از نظر مدیریتی قابل بررسی است و می‌تواند الگویی برای سایر شهرستان‌ها باشد.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان با اشاره به برخی گلایه‌ها مبنی بر مشکلات امنیتی دلگان تاکید کرد: وجود مشکلات امنیتی در شهرستان باعث می‌شود که چهره این شهر در دیدگاه عموم مردم نامناسب جلوه کرده و سایر پیشرفت‌ها به چشم نیاید که حل این مشکلات نیازمند کار جمعی و چندجانبه و بخشی از آن نیاز به کار فرهنگی دارد و باید به دنبال ارتقاء سطح علمی مردم و توسعه آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها باشید و در این جهت از همه ابزارها برای رفع آسیب‌ها استفاده کنید.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان با اشاره به تاثیرگذاری نقش شورای شهر و شهرداری در حل مشکلات مردم خاطرنشان کرد: جذب اعتبارات کشوری و حتی سرمایه‌گذاری از سوی نیروهای بومی بسیار موثر است زیرا مردم پس از مشاهده نتیجه کار استقبال بیشتری خواهند کرد و فرصت‌های جدید ایجاد می‌شود اما به شرط آنکه از سرمایه‌گذاری‌های مردم بهتر استفاده شود.

محامی با اشاره به فرهنگ‌سازی برای تغییر الگوی کشت در حوزه کشاورزی دلگان بیان کرد: کاشت برخی محصولات از جمله هندوانه نیاز به آب فراوان دارد و از طرفی درآمد کمی را نصیب کشاورز می‌کند اما سرمایه‌گذاری و تغییر الگوی کشت می‌تواند علاوه بر نیاز به آب کمتر درآمد بیشتری را حاصل کند.

در ابتدای این نشست مجتبی شجاعی فرماندار دلگان به ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه‌ها در سطح این شهرستان پرداخت و گفت: با تلاش و همت مسوولان، دلگان توانسته در بسیاری از شاخصه‌های آموزشی، عمرانی، کشاورزی، بهداشتی و محرومیت‌زدایی رشد و توسعه متوازن پیدا کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار