مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی:

کارگران نیشکر هفت تپه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند

ناصری گفت: برای بهبود شرایط کارکنان نیشکر هفت تپه کارگران این شرکت و خانواده‌های آن‌ها از اول آذرماه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در این خصوص گفت: پس از واریز ۲ حقوق معوقه، به دنبال راه‌حل‌هایی برای بهبود شرایط کارگران هفت تپه هستیم و در این جهت به منظور حفظ سلامت و کاهش هزینه‌های درمانی، کارگران این شرکت و خانواده‌های آن‌ها از اول آذرماه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند.

او از تصمیم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رفع مشکل بیمه مهر و آبان کارگران هفت‌تپه قدردانی کرد و افزود: آذرماه جاری حق بیمه تامین اجتماعی کارگران همزمان با سایر کشت و صنعت‌ها پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در ادامه از تمهیدات این شرکت برای رفاه بیشتر کارگران هفت‌تپه خبر داد و بیان کرد: مسائل و مشکلات کارگران هفت‌تپه مانند سایر کشت و صنعت‌های نیشکری در اولویت است و برای بهبود وضعیت موجود تلاش می‌کنیم.

ناصری گفت: با پرداخت حقوق معوقه، همت کارگران این مجموعه صنعتی برای بازگشت به شرایط تولید دوچندان شده و بازسازی قطعات فرسوده، تمیزکاری و تعمیر دستگاه‌ها گام به گام در حال انجام است.

این فرد مسئول اظهار امیدواری کرد: با ایجاد همدلی بین همه مسوولان برای رفع مشکلات قدیمی‌ترین واحد نیشکری ایران، با همت و تلاش کارگران این مجموعه، بار دیگر شاهد رونق تولید و شکوفایی آن خواهیم بود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار