رئیسی گفت: دولت با برنامه‌ریزی دقیق و اجرای اقدامات حساب شده تمام تلاش خود را برای آبادانی شرکت کشت و صنعت مغان معطوف می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور امروز در جریان بازدید از مجتمع کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: دلیلی برای توقف و کند شدن روند کاری و احیای این مجتمع اقتصادی وجود ندارد.

او با بیان این که با وجود این مجتمع اقتصادی بیکاری در منطقه مغان معنی ندارد، اظهارکرد: وزارت جهاد کشاورزی برای توسعه و رونق این بنگاه بزرگ اقتصادی باید برنامه‌ریزی و اقدام کند.

رئیس جمهور بیان کرد: این مجتمع بزرگ اقتصادی پس از ابطال واگذاری مسئولیت‌های اجتماعی زیادی نسبت به شهر، استان و وضعیت مردم دارد.

رئیسی اضافه کرد: مردم منطقه نسبت به احیا و استفاده حداکثری این بنگاه بزرگ اقتصادی توقع به جایی دارند که باید با برنامه‌ریزی این توقع برآورده شود.

او همچنین گفت: دولت و سیاست‌گذاران بخش کشاورزی موظف هستند تا امکانات و اعتبارات لازم برای آبادی، توسعه و ایجاد زمینه اشتغال در این مجتمع را فراهم کنند.

سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل نیز در این بازدید گزارشی از ظرفیت‌ها، اقدامات و برنامه آینده احیای این مجتمع ارائه کرد.

عباس جهانگیرزاده نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار مغان در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید مطالبات مردم در خصوص این مجتمع را بیان کرده و خواستار تعیین تکلیف واگذاری و یا عدم واگذاری مجتمع به بخش خصوصی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۳۰ مهر ۱۴۰۰
مشکل اصلی ما ارزش افزوده محصولات نداریم
از نفت بگیر تا میوه و مواد معدنی و فلزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۳۰ مهر ۱۴۰۰
فقط بگرد این شد مدیریت