اعتبارات مصوب شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در مقایسه با پارسال ۱۵۹ درصد افزایش داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،یاسر امینی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: با توجه به پیگیری‌های بعمل آمده در شش ماهه نخست امسال از ردیف‌های قابل توزیع سازمان برنامه و بودجه استان، شرکت شهرک‌های صنعتی موفق به اخذ افزایش ۱۵۹ درصدی رشد اعتبارات مصوب، در مقایسه با مدت مشابه پارسال شد.

او افزود: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها و در راستای ایجاد تمهیدات لازم بمنظور تکمیل زیرساخت‌ها جهت تسهیل در فعالیت واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، این شرکت با پیگیری‌های متعدد از سازمان برنامه و بودجه استان، موفق به افزایش اعتبارات مصوب از مبلغ ۱۶۱ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۹ به مبلغ ۴۱۸ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ شده است.

امینی گفت: براساس درخواست‌ها و پیگیری‌های بعمل آمده در ردیف‌های ملی و مندرج در قانون بودجه ۱۴۰۰ ردیف‌هایی احصاء و در صورت تحقق آنها، به سقف اعتباری مصوب شرکت نیز اضافه خواهد شد.

او با اشاره به مذاکرات انجام شده با شرکت توانیرو بمنظور مشارکت در تأمین اعتبار برق شهرک‌ها و نواحی صنعتی، افزود: در صورت تحقق بند (ز) تبصره ۱۵ قانون بودجه ۱۴۰۰ و عملیاتی شدن آن، نسبت به یک دهه قبل شاهد جهش عظیمی در تأمین برق شهرک‌ها و نواحی صنعتی خواهیم بود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.