محمدنژاد گفت: طبق سند ملی واکسیناسیون بیش از ۴۵ هزار دُز واکسن برای افراد بالای ۱۲ سال در شهرستان دره شهر تزریق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، کیانوش محمدنژاد فرماندار دره شهر گفت: روزانه بصورت میانگین بیش از ۷۰۰ دُز واکسن در دره شهر تزریق می‌شود و تمام سعی ما بر این است تمام جمعیت این شهرستان در سریعترین زمان واکسن کرونا تزریق کنند.

او افزود: تاکنون ۷۹ درصد و ۴۸ درصد کل جمعیت بالای ۱۲ سال این شهرستان به ترتیب نوبت اول و دوم واکسن کرونا را تزریق کردند.

فرماندار دره شهر ادامه داد: هم اکنون ۱۸ مبتلا به کرونا در مراکز درمانی دره شهر بستری هستند که از این تعداد ۱۱ نفر مربوط به شهرستان دره شهر و هفت نفر مربوط به شهرستان بدره است.

محمدنژاد اضافه کرد: برای تسریع در تزریق واکسن و پوشش واکسیناسیون کل جمعیت شهرستان هم اکنون تمامی مراکز جامع سلامت شهرستان در حال حاضر تزریق واکسن کرونا هستند.

او در خصوص میزان پوشش واکسیناسیون دانش آموزان شهرستان نیز عنوان کرد: با تلاش شبکه بهداشت و درمان و اطلاع رسانی دقیق آموزش و پرورش بیش از ۷۸ درصد دانش آموزان این شهرستان واکسن کرونا را تزریق کردند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.