قاسمی گفت: تجربیات تلخ مسکن مهر را در طرح اقدام ملی مسکن جبران و اصلاح می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در مراسم آغاز عملیات احداث چهار هزار واحد مسکن در استان اردبیل گفت: به هیچ عنوان دولت سیزدهم احداث مسکن در کشور را سیاسی نمی‌کند و به حاشیه نمی‌برد که به همین منظور تجربیات تلخ مسکن مهر را در طرح اقدام ملی مسکن جبران و اصلاح می‌کنیم و با بهبود فرآیند‌ها در راستای کیفی‌سازی برنامه‌ها هستیم.

او بیان کرد: برخی حاشیه‌سازی‌ها در دولت گذشته مورد غفلت واقع شد که به همین منظور دولت سیزدهم درصدد است در سال اول ساخت دو میلیون واحد مسکن را به سرعت شروع کند و به همین منظور هیچ مانعی در مسیر اجرایی شدن پروژه جهش تولید مسکن باقی نمانده است.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: اجرای این پروژه را متناسب با نام‌نویسی تحویل خواهیم داد و با شروع اجرای این طرح درصدد مطلوب شدن کار‌ها هستیم که این مسئله به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و در تلاش هستیم با اقدامات به عمل آمده به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

قاسمی تصریح کرد: تلاش مسئولان و دستگاه‌های مربوطه در احداث ۲۰ هزار واحد در فاز نخست شایسته تقدیر و قدردانی است و در این زمینه بانک‌های عامل موظف هستند تا تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومانی را در مراکز استان‌ها و ۳۵۰ میلیون تومانی را در شهر‌های کوچک پرداخت کنند.

او گفت: سهمیه استان اردبیل در این طرح ۸۰ هزار واحد است که به همین منظور با تمهیدات به عمل آمده و شناسایی خانوار‌های مستعد و احصای آن‌ها درصدد هستیم تا با کمک دولت واحد‌های مسکونی باکیفیت تحویل آن‌ها دهیم و به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم طرح مسکن وارد دلال‌بازی شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۱ آبان ۱۴۰۰
هنوز یه مسکن هم نساختند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۳۰ مهر ۱۴۰۰
خواهشاً آورده اولیه رو حذف کنید.هزینه ساخت هرچی باشه وام بدید تا اقشار ضعیف بتوانند صاحب خانه بشوند امید مون بعد از خدا برای خانه دار شدن به این طرح هست.کارمندان جزء و کارگران و اقشار ضعیف توانایی پرداخت آورده رو ندارند هرچی داشتیم دادیم پول پیش به صاحب خانه دادیم.همه مردم شما رو دعا خواهند کرد.موندیم برای سال بعد پول پیش و اجاره رو چکار کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۳:۵۵ ۳۰ مهر ۱۴۰۰
با این وضع اقتصادی و بی کاری چه کسی میتونه به فکر وام گرفتن و خانه ساختن باشه؟ خودتون بسازین و خودتون هم بخرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۳۰ مهر ۱۴۰۰
تحربیات زیادی از نسکن مهر وجود دارد یکی کم ویا بی میفیتی سازه های آن بمانند نمونه های زیاد آن در کرمانشاه و شاهرود و غیره که نام نبایستی برد چون مایه خجالت مسوولین و سازندگان آن است و جزای آنها با خدا باشد الان هم در اقدام ملی وضع متاسبی ندارید برادر گرامی یکی از این پروژه ها پروژه واوان در اسلام شهر است بدون نظارت نظام مهندسی و تاییدیه ضربا زورا داره اجرا میشود
Iran (Islamic Republic of)
عدالتخواه
۱۲:۴۸ ۳۰ مهر ۱۴۰۰
باتشکر از دولت مردمی بابت اینکه قرار است درطرح جهش مسکن زمین رایگان در اختیار مردم قرار بگیره خواهشمنداست هر امتیازی که به این طرح داده میشه برای طرح اقدام ملی مسکن ملی هم لحاظ شود چون ما هم ایرانی هستیم فقط از شانس بد ما طرح مسکن ملی در زمان روحانی کلید خورد.