نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی:

آذربایجان غربی به قطب گمرکی کشور تبدیل شود

امام جمعه ارومیه گفت: انتخاب مدیران باید براساس تخصص و تقوای الهی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام قریشی در خطبه‌های نماز ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد، افزود: انتخاب مدیران باید براساس تخصص و تقوای الهی باشد تا شاهد فساد در جامعه نباشیم.

وی با اشاره به حکم صادرشده برای رییس بانک مرکزی سابق و معاونانش توسط قوه قضائیه تصریح کرد: این حکم نشان دهنده فساد ستیزی و ظلم ستیزی قوه قضائیه است باید این روش کار در همه نهاد‌ها و قوه‌ها تا ریشه کنی فساد و جاری کردن عدالت در جامعه ادامه یابد.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به آغاز هفته وحدت یاد آور شد: دشمنان مسلمانان با تمام توان در حال بر هم زدن وحدت مسلمانان هستند باید مسلمانان به ویژه در استان مرزی همچون آذربایجان غربی با حفظ وحدت موجود نقشه دشمنان را خنثی کنند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به وجود مشکلات متعدد اقتصادی و معیشتی در کشور اظهار کرد: دولت باید برای حل مشکلات، توسعه و غلبه بر مشکلات حاصل از تحریم از ظرفیت‌های استان‌ها ازجمله نیروی انسانی، اقتصادی و موقعیت جغرافیایی استان‌ها استفاده کند و در پایتخت متمرکز نشود.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: با توحج به موقعیت جغرافیایی و هم مرزی با ۳ کشور و داشتن بزرگترین پایانه صادرات و واردات خشکی کشور در استان باید این استان به قطب گمرکی کشور تبدیل شود.

وی ادامه داد: استاندار جدید آذربایجان غربی باید با بکارگیری مدیران متخصص، باتقوا، نخبگان و افراد برجسته، این استان را در مسیر رشد و توسعه به جایگاه واقعی اش برساند.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.