امام جمعه رودبارجنوب گفت: مبارزه با فساد عزم ملی می خواهد باید با هر کسی در هر قشر و جایگاهی که قرار دارد و مرتکب فساد شد مبارزه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام افشارمنش امام جمعه رودبارجنوب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به محکومیت رئیس سابق بانک مرکزی گفت: مبارزه با فساد عزم ملی می خواهد باید با هر کسی در هر قشر و جایگاهی که قرار دارد و مرتکب فساد شد مبارزه شود.

او ایمان به پروردگار، حسن ظن نسبت به خداوند، ذکر و یاد خداوند، توکل بر خدا، صبر و توبه و توسل به اهل بیت (ع) را از مهمترین ارکان و عوامل آرامش عنوان کرد.

حجت الاسلام افشارمنش افزود:احساس گناه و معصیت، نارضایتی از وضعیت زندگی خود، احساس بیهودگی و پوچی، نا امیدی و یاس از عوامل اضطراب و نگرانی هستند و یاد نعمت های خداوند سبب شکر، یاد الطاف الهی سبب محبت، یاد عظمت خداوند باعث خشیت و یاد علم باعث حیا و عفت می‌شود.

او ادامه داد: یکی از برکات و ثمرات تقوا این است که در فتنه‌ها انسان‌های باتقوا به مدد الهی از فتنه‌ها سالم عبور می‌کنند ایمان به خدا همراه با شناخت قلبی و اقرار زبانی است و در اعضا و جوارح نمود دارد.

حجت الاسلام افشارمنش تصریح کرد: میلاد پیامبر (ص) رسول مهربانی‌ها و امام صادق (ع) را تبریک عرض می کنم در زمان پیامبر (ص) مهمترین شاخصه گفتمان نبوی دین محوری، خالقیت و شارعیت خداوند بود مقابل گفتمان پیامبر (ص) گفتمان سکولار قریش و بنی امیه بودند که در مقابل دین خدا موضع گرفتند و مقابله کردند شاخصه‌های گفتمان امام (ره) و رهبری (مدظله) حمایت از مظلومان عالم، اعتماد به توان داخلی و اعتقاد تعهد در کنار تخصص است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار