جشنواره بازی‌های بومی محلی (دا) ویژه بانوان به میزبانی شهرستان هریس در سالن ورزشی شهدای مینق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،جشنواره بازی‌های بومی محلی (دا) ویژه بانوان شهرستان‌های منطقه ۳ زیر۲۰ سال استان با شرکت شهرستان‌های هریس ۳ تیم (مینق، مقصودلو، خرما لو)، سراب، هوراند و مهربان به میزبانی شهرستان هریس در سالن ورزشی شهدای مینق برگزار شد.

در مجموع نتایج تیمی، شهرستان‌های هریس، سراب، هوراند به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم این جشنواره را بدست آوردند.

مراسم پایانی این جشنواره با حضور امام جمعه، فرماندار وجمعی از مسولین شهرستانی به نفرات برتر جوایز و حکم قهرمانی اهداء گردید.

همچنین حجت الاسلام نصرالله پورامام جمعه شهرستان هریس به رسم یادبوداز سرپرستان کلیه تیم‌های شرکت کننده این جشنواره بااهداء صنایع دستی هریس قدردانی کرد.

نتایج به شرح ذیل میباشد.

در بخش پرتاپ دارت: پینار عابدی از شهرستان هوراند مقام اول و مبینا رضاپور مقصودلو از شهرستان هریس مقام دوم و پریا جاوید از شهرستان سراب مقام سوم را کسب کردند

در بخش چوپ کشی: اسماء احمدپور مینق در وزن۴۰ کیلو از شهرستان هریس و شقایق فرض اله زاده در وزن۵۰ کیلو از شهرستان سراب و ندا محسنی نژاد در وزن۶۰ کیلو از شهرستان هوراند به مقام اول دست یافتند.

در بخش صنایع دستی: فیروزه حکمت از هریس مقام اول و زهرا اصلانی از مینق مقام دوم و کوثر سیف زاده مقصودلو از شهرستان هریس به مقام سوم دست یافتند.

در بخش غذا‌های سنتی: واصبی از شهرستان سراب مقام اول امیری مینق از شهرستان هریس مقام دوم راکسب کردند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.