مسابقات کشتی پهلوانی، قهرمانی کشور از فردا آغاز می‌شود

مسابقات کشتی پهلوانی، قهرمانی کشور در ۷ وزن به میزبانی سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های کشتی پهلوانی، قهرمانی کشور با گرامی داشت یاد شهدا و یادواره شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی از یکم آبان ماه در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. این مسابقات در اوزان ۵۵، ۶۰، ۷۰، ۸۰، ۹۰، ۱۰۰ و ۱۰۰+ کیلوگرم برگزار می‌شود.

به نفرات اول تا سوم این مسابقات حکم، مدال قهرمانی و جوائز نقدی اهدا خواهد شد و نفر اول سنگین وزن و صاحب بازوبند پهلوانی مبلغ سی میلیون تومان، نفر دوم بیست میلیون تومان و نفرات سوم هر کدام مبلغ ده میلیون تومان پاداش دریافت خواهند کرد. در بقیه اوزان به نفرات اول مبلغ پنج میلیون تومان، نفرات دوم مبلغ سه میلیون تومان و نفرات سوم مبلغ یک میلیون تومان پاداش پرداخت می‌گردد و به تیم‌های اول تا سوم این مسابقات جام قهرمانی اهدا خواهد شد.

مهرعلی باران چشمه، سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه و کشتی پهلوانی در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار کرد: مقامات عالی کشوری و لشگری به این مسابقات دعوت شده اند و تلاش می‌کنیم که بازوند پهلوانی این مسابقات توسط رئیس جمهور کشورمان بسته شود. ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بیش از ۱۰۰۰ سال در کشورمان قدمت دارد و مردم این ورزش را دوست دارند. امسال با توجه به اینکه مسابقات المپیک و جهانی برگزار شد، چند تن از کشتی گیران نامدار کشورمان در مسابقات حضور ندارند، اما با دبیر رئیس فدراسیون کشتی در این خصوص صحبت کردم و امیدوارم سال آینده این رقابت‌ها با حضور کشتی گیران نامدار کشور برگزار شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار