معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۲۶۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در این استان شناسایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، دکتر "مریم کوشکی" معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۲۶۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در این استان شناسایی شده و مجموع مبتلایان به ۱۸۹ هزار و ۶۵۱ نفر رسیده است.

 دکتر "مریم کوشکی" روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: هم اکنون ۵۱۲ مبتلا یا بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان بستری و در حال درمان هستند.

او گفت: طی شبانه روز گذشته مرگ بر اثر کرونا در لرستان گزارش نشده است و مجموع جانباختگان در استان همچنان ۲ هزار و ۵۶۷ نفر می‌باشد.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه افزایش موارد بستری، بیانگر احتمال شروع موج ششم شیوع کرونا است ادامه داد: انجام واکسیناسیون، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و دوری از تجمعات همچنان ضروری است.

هم اکنون وضعیت کرونایی شهرستان‌های ازنا، دورود، چگنی، سلسله، دلفان، کوهدشت، الیگودرز و رومشکان زرد و خرم‌آباد، پلدختر و بروجرد همچنان نارنجی می‌باشد.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.