رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: در مراسمی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش از ورزشکاران و مدال آوران این شهرستان تجلیل شد.

قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش مراسم تجلیل از مربیان، ورزشکاران و مدال آوران شهرستان مهاباد در سالن اجلاس ادارە ورزش و جوانان برگزار شد.

طاهر جنگلی مسئول کمسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر در این مراسم گفت: جمعیت جوان و فعال یک شهر می‌تواند مسیر پیشرفت و توسعه را رقم بزند و از این حیث شهرستان مهاباد شرایط مطلوبی دارد، موفقیت ورزشکاران این خطه نشان می‌دهد که ظرفیت و توانمندی‌ها در وضعیت خوبی قرار دارد و از لحاظ علم و فناوری هم در جایگاه بالایی قرار داریم.

وی افزود: نقش ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی و بهبود نشاط در بین شهروندان نقش مهمی است، افزایش نشاط اجتماعی از نیاز‌های شهرستان است که می‌توان با گسترش ورزش بخصوص در بین خانواده‌ها این شور و نشاط را در دل مردم قرار داد.

جنگلی تصریح کرد: در حوزه سلامت، ورزش یکی از آیتم‌های سلامت جسم و روح است بنابراین اهمیت دادن به آن باید از اولویت‌ها باشد.

وی به اهمیت بهبود سرانه ورزشی اشاره کرد و گفت: سرانه ورزشی در این شهرستان به‌صورت جزیی‌تر در شهر‌های همجوار ارزیابی شده و بر مبنای آن افزایش سرانه انجام خواهد شد تا به شرایط مطلوب‌تری دست یابیم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از ورزشکاران و مدال آوران و خانوادە آن‌ها تجلیل شد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.