مسابقات تک لیفت و تک پرس بدون لوازم باشگاه‌های شرق کشور، ۱۴ آبان ماه به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار می شود.

کهنسال رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: به اطلاع کلیه باشگاه ها، ورزشکاران و مربیان باشگاه‌های بدنسازی شرق کشور می‌رساند هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان در نظر دارد مسابقات تک لیفت و تک پرس بدون لوازم باشگاه‌های شرق کشور یادواره شهید حسن فنودی را با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و شرایط مخصوص به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار کند.

او با اشاره به اینکه مسابقات طبق قوانین فدراسیون lpf برگزار می‌شود افزود: هر باشگاه می‌تواند با در دست داشتن معرفی نامه از هیئت شهرستان خود در این مسابقه شرکت کند و با توجه به اینکه در شرایط کرونا مسابقات بدون تماشاگر برگزار می‌شود از سرپرستان تیم‌ها می‌خواهیم از آوردن نفرات اضافی خودداری کرده و حتما از ماسک در سالن استفاده کنند.

کهنسال ادامه داد: داشتن کارت واکسن دُز اول و یا دُز اول و دوم در هنگام وزن کشی برای کلیه افراد اعم از ورزشکار، مربی، سرپرست و داور الزامی است و مبلغ ورودی برای هر رشته ۱۵ هزار تومان است که هنگام وزن کشی دریافت می‌شود.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی تصریح کرد: ارائه شناسنامه عکس دار غیر مخدوش، کارت بیمه ورزشی معتبر و کارت ملی در هنگام وزن کشی الزامی است و برای پیشکسوتان ارائه گواهی سلامت از پزشک نیز الزامی است.

او در ادامه بیان کرد: شرکت برای رده‌های سنی نوجوانان شامل متولدین سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۶، جوانان شامل متولدین سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۱ و پیشکسوتان در رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال، ۵۰ تا ۵۹ سال، ۶۰ تا ۶۹ سال و بالای ۷۰ سال آزاد است.

کهنسال عنوان کرد: وزن‌ها در تمام سنین شامل ۵۳، ۵۹، ۶۶، ۷۴، ۸۳، ۹۳، ۱۰۵، ۱۲۰ و مثبت ۱۲۰ کیلوگرم است که وزن ۵۳ کیلوگرم فقط مربوط به گروه سنی نوجوانان و جوانان است.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی اظهار کرد: به نفرات برتر مدال و حکم قهرمانی و به تیم‌های برتر، کاپ قهرمانی اهداء می‌شود و نفرات برتر هر وزن با نظر کمیته فنی هیئت استان به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

او در پایان گفت: اسکان ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم‌ها بر عهده تیم‌های شرکت کننده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.