آزمون دوره‌های بدو خدمت رانندگان حرفه‌ای برون شهری در بخش کالا، مسافر و حمل مواد خطرناک در استان همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد سرگزی ،معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان جزو استان‌هایی است که توانسته همه آزمون‌های بدو خدمت رانندگان را در سه بخش متفاوت به شکل همزمان، متوالی و بدون هیچ کم و کاستی و با بالا‌ترین کیفیت با بیش از هزاران نفر متقاضی برگزار کند.

او با اشاره به اینکه این آزمون به منظور ارتقاء سطح کیفی رانندگان در استان همدان برگزار شد، افزود: در این آزمون ۱۸۰ نفر از رانندگان بخش کالا و مسافر استان همدان حضور داشتند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان تأکید کرد: شرکت کنندگان در این آزمون، پیش از این آموزش‌های اولیه ایمنی در حوزه مسافر و کالا را با موضوعات مختلف از جمله اخلاق حرفه‌ای در کار، امداد و نجات، ضوابط کلی حمل محمولات ترافیکی، مشخصات وسایل نقلیه حمل بار در جاده ها، سلامت شغلی رانندگان، ضوابط حمل بار، مهارت‌های حرفه ای، حمل مواد خطرناک و قوانین و اسناد حمل و نقل  فرا گرفتند.

سرگزی بیان کرد: متقاضیان شغل رانندگی حرفه‌ای، برای دریافت کارت هوشمند باید آموزش‌های تخصصی و عمومی مربوطه را گذارنده و در آزمون دوره‌های مذکور قبول شوند.

او افزود: شرکت کنندگان در آزمون در صورت قبولی ، کارت هوشمند رانندگی دریافت می کنند.
هم اکنون حدود ۲۳ هزار راننده دارای کارت هوشمند در بخش کالا و مسافر برون شهری در استان همدان مشغول به فعالیت هستند.

پارسال نیز ۱۳۰۰ راننده در بخش باری و مسافر در این آزمون شرکت کرده اند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار