کریم پور گفت: استان خوزستان با بالغ بر ۸۶۵ هزار بیمه شده اصلی و ۳۱۰ هزار مستمری بگیر حدود ۶۱ درصد از جمعیت استان را تحت پوشش خود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، داریوش کریم پور معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت به همراه ضیاء صباغ معاون منابع بیمه‌ای اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان با حضور در اداره آمار و فن آوری اطلاعات و اداره بودجه و برنامه ریزی از کارکنان این ادارات تقدیر کردند.

داریوش کریم پور به مناسبت یکم آبان روز آمار و برنامه ریزی گفت: ارتقای بهره وری منابع، افزایش رضایتمندی مشتریان، بهبود سطح بهره مندی و بهبود ساختار و روش انجام کار از اهداف کلان هر سازمانی است که تحقق آن‌ها متضمن دسترسی به اطلاعات دقیق و قابل استناد از آمار و شاخص‌های عملکردی و برنامه ریزی مربوط به آن است.

کریم پور افزود: استان خوزستان با بالغ بر ۸۶۵ هزار بیمه شده اصلی و ۳۱۰ هزار مستمری بگیر حدود ۶۱ درصد از جمعیت استان را تحت پوشش خود دارد.

در انتها معاونین اداره کل از خدمات مسعود فضیلت کارشناس آمار، محمدرضا احمدی رئیس اداره و غلامرضا آلبو کرد کارشناس بودجه و برنامه ریزی و داود بختیاری رئیس اداره آمار و فن آوری اطلاعات تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار