وزیر ارتباطات در بازدید از پارک فاوای مشهد عنوان کرد؛

خانه خلاق و محتوای دیجیتال نیتک الگویی برای زیست بوم تولید محتوای کشوری

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: خانه خلاق و محتوای دیجیتال نیتک الگویی برای زیست بوم تولید محتوای دیجیتالی کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: زیرساخت خوبی برای تولید محتوای دیجیتالی فراهم شده است که می‌تواند الگویی برای سراسر کشور باشد تا زیست بوم‌های مشابه راه‌اندازی شود و شرکت‌های نوپا برای خدمات از آن استفاده کنند.

او افزود: برای ارائه خدمات مختلف محتوای دیجیتالی همچون انیمیشن و بازی رایانه‌ای زیرساخت‌های لازم در خانه خلاق و محتوای دیجیتال نیتک فراهم شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به فعالیت‌های سازنده خانه نیتک برای توسعه زیرساخت‌های مناسب تولید محتوای دیجیتال ادامه داد: حمایت‌های لازم از طرف این وزارتخانه برای شرکت‌های مشابه انجام خواهد شد تا در سراسر کشور الگویی موفقی مشابه این محل در کشور شکل بگیرد.

زارع پور با اشاره به خدمات ارائه شده در نیتک و لزوم ایجاد و توسعه آن در سراسر کشور بیان کرد: این زیرساحت تولید محتوای دیجیتالی باید مبتنی بر فرهنگ ایرانی و اسلامی ما بوده و در همه نقاط ایران توسعه یابد.

او تصریح کرد: با توجه به استعداد‌ها و زیرساخت‌های مشاهده شده ظرفیت و قابلیت لازم برای شکل‌گیری محتوای شبکه ملی اطلاعات و خدمات آن را در مشهد دارا هستیم.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار