تاکید استاندار مرکزی بر راه اندازی سریع تر شرکت در آتش سوخته طبیعت سبز

استاندار مرکزی در سفر به شهرستان زرندیه بر راه اندازی سریع تر شرکت در آتش سوخته طبیعت سبز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سید علی آقازاده استاندار مرکزی در سفر به شهرستان زرندیه ضمن بازدید از شرکت طبیعت سبز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی در این شهرستان گفت: دستگاه های اجرایی در حداقل زمان ممکن باید مقدمات فعالیت شرکت طبیعت سبز را فراهم آورند.

آقازاده افزود: تمام دستگاه های اجرایی موظفند در اسرع وقت نسبت به صدور مجوزهای راه اندازی موقت خطوط تولید اقدام نمایند.

او اضافه کرد: برای سرعت بخشیدن به راه اندازی خطوط تولید شرکت طبیعت، پرداخت پیش پرداخت از خسارت وارده توسط بیمه می تواند، به احیا تولید کمک دوچندانی نماید.

تعویق دریافتی های بیمه و تامین اجتماعی، اختصاص زمین مورد نیاز برای احیا مجدد این واحد تولیدی، اختصاص ارز برای واردات و صدور مجوزهای قانونی برای شروع مجدد تولید از مهمترین نیازهای مطرح شده در این جلسه بود.

آتش سوزی در شرکت تولید روغن و چای بسته بندی در شهرک صنعتی مامونیه در شهرستان زرندیه ساعات ۳ بامداد ۲۸ مهرماه براثر حادثه داخلی صورت گرفت که انبار و سالن بسته‌بندی واحد تولیدی از بین رفت و خسارت سنگینی برجای گذاشت.

این حادثه ۲ مصدوم داشت که یکی از آن‌ها فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه بود که برای مهار آتش وارد میدان شده بود و در حال حاضر حال او مساعد اعلام شده است.

واحد صنعتی طبیعت مامونیه با عنوان" طبیعت سبز میهن" از زیر مجموعه‌های صنایع "طبیعت سبز پارس کهن" با نام اختصاری طبیعت است که در این شرکت رب، روغن و چای تولید و بسته بندی می‌شود.

به گفته سلیمانی فرماندار زرندیه خسارت وارده آتش سوزی در وسعت ۴۰ هزار متر مربع از این شرکت حدود ۵ هزار میلیارد است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.