حیاتی گفت: برای تسریع در روند واکسیناسیون دانش آموزان، فرمانداران اجازه دارند نسبت به تعطیلی سامانه «شاد» آموزش و پرورش آن شهرستان اقدام کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ولی اله حیاتی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان در نشست ستاد مدیریت کرونا خوزستان در محل استانداری، گفت: اکنون تعداد مبتلایان به کرونا در سراسر کشور و به تبع آن در خوزستان رو به افزایش بوده و اگر این روند ادامه داشته باشد تعداد بستری‌ها نیز بیشتر می‌شود لذا نباید در این شرایط دچار عادی انگاری شویم.

او افزود: از فرمانداران شادگان و شوش که هفته قبل در امر تزریق واکسن کرونا به خوبی عمل کرده و پیشرفت خوبی داشتند تشکر می‌کنم و انتظار داریم که فرماندار کرخه نیز به همین شکل عمل کند، هر چند لازم است در کنار واکسیناسیون، شیوه‌نامه‌های بهداشتی به خوبی رعایت شود، زیرا هر لحظه ممکن است رنگ بندی شهرستان‌ها تغییر کند.

حیاتی بیان کرد: لازم است که اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، مشکل اسکان سرباز‌های فعال در طرح واکسیناسیون را برطرف کند تا آن‌ها همچنان به فعالیت خود ادامه دهند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان اظهار داشت: برای تسریع در روند واکسیناسیون دانش آموزان، فرمانداران اجازه دارند نسبت به تعطیلی سامانه «شاد» آموزش و پرورش آن شهرستان اقدام و به کار مایه کوبی بپردازند.

این مقام مسئول بیان کرد: برای برطرف کردن مشکلات واکسیناسیون در شهرستان ها، بهتر است گروهی متشکل از علوم پزشکی و بازرسی استانداری به شهر‌های با عملکرد ضعیف اعزام و در این خصوص چاره اندیشی شود.

حیاتی ادامه داد: فرمانداران موضوع واکسیناسیون و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را در حوزه زیرپوشش خود جدی گرفته و برای کنترل بیماری گروه‌های بازرسی مشترک تشکیل دهند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.