مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس با بیان اینکه گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی در استان فارس شدت می‌گیرد، رویکرد جدید در ساماندهی گشت‌های سیار را ناظر به بازرسی و نظارت به تمامی زنجیره بازار اعم از تولید، توزیع و عرضه دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامرضا سالاری از اجرای طرح گشت مشترک تعزیرات حکومتی از مراکز تولیدی و توزیعی کالا‌های اساسی در استان فارس خبر داد و گفت: این طرح در نخستین جلسه شورای تحول سازمان تعزیرات حکومتی در راستای اجرایی شدن سند تحول سازمان و راهبرد‌های هشتگانه توسط معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به ادارات کل اجرایی ابلاغ کلی شده و هدف آن پیشگیری از وقوع و برخورد با تخلفات در مراکز تولید و توزیع کالا‌های اساسی است.

او با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست امسال به حدود ۲۰ هزار پرونده تخلفات رسیدگی شده است، افزود: از این تعداد حدود ۱۳ هزار فقره در حوزه تخلفات صنفی، حدود ۳ هزار فقره پرونده تخلفات قاچاق کالا و ارز و ۴ هزار فقره نیز مربوط به تخلفات حوزه بهداشت دارو و درمان بوده است.

سالاری از جزای نقدی۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریالی برای متخلفان سخن گفت و افزود: عمده تخلفات اصناف استان گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و عدم درج قیمت است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در ادامه با یادآوری اینکه تعزیرات حکومتی وظیفه رسیدگی دارد نه وطیفه نظارتی، از شهروندان خواست تا گزارشات و شکایات خود را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت اطلاع داده تا مراتب توسط بازرسان بررسی و با متخلفان برخورد قاطع شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.